اولین مصاحبه رسمی لاپورتا بعد از بدست گرفتن ریاست تیم بارسلونا

به گزارش فوتبال۷۲۴ خوان لاپورتا بعد از انتخاب رسمی و پیروزی در انتخابات ریاست تیم بارسلونا ، قول داد بارسلونا را “دوباره شاد” کند و در مورد برنامه لیونل مسی صحبت کرد

 

رئیس جدید بارسلونا ، قول داده است که پس از پیروزی در انتخابات روز یکشنبه ، بار دیگر ذهینت مثبت را به نیوکمپ بازگرداند.

لاپورتا ، که بین سالهای 2003 و 2010 رئیس بود ، به جای رئیس سابق ژوزپ ماریا بارتومئو ، که در ماه اکتبر در میان خواست جمعی استعفا داد ، رای آورده است.

 

بارتومئو به فلج كردن امور مالي بارسلونا و هدايت اين باشگاه در زمين متهم شده است ، اما لاپورتا در سخنراني پيروزي خود اصرار كرد كه خواهد توانست بارسلونا را به قدرت سابق خود برگرداند.

وی گفت: 🔻

“اهداف من این است كه بارسا از نظر اقتصادی دوباره پایدار باشد و بارسا بار دیگر خوشحال باشد.” “ما چالش های زیادی در پیش داریم و مطمئناً به آنها خواهیم رسید.

“ما یک خانواده عالی هستیم ، احساس بسیار خوبی داریم. همه ما باید با هم کار کنیم تا با چالش های پیش رو روبرو شویم. آنچه بیشتر از همه برای بارسا می توانیم انجام دهیم این است که آن را دوست داشته باشیم ، بیش از هر زمان دیگری آن را دوست داشته باشیم. زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا. “

جای تعجب نیست که تمرکزها خیلی زود به آینده لیونل مسی معطوف شد. فوق ستاره آرژانتینی که در انتخابات روز یکشنبه رای داده ، در پایان فصل از قرارداد خارج خواهد شد ، اما لاپورتا اصرار داشت که تمام تلاش خود را برای حفظ مسی در آینده قابل پیش بینی انجام خواهد داد.

وی افزود: 🔻

“20 سال از پیوستن مسی به بارسلونا می گذرد و دیدن اینکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال با پسرش برای رای دادن آمده و در این مهمانی بارسا شرکت کرده است ، معنای زیادی دارد.”

“مسی بارسا را ​​دوست دارد و این بسیار قابل توجه است. و امیدوارم که این باعث تشویق او برای ادامه حضور در بارسا شود ، همان چیزی است که همه ما می خواهیم.”

لاپورتا همچنین در مصاحبه ای با TV3 در مورد آینده مسی صحبت کرد و افزود:🔻

“من میدانم که او به ما درس عشق به بارسا داده است ، او نشان داده است که این باشگاه را دوست دارد.

“این مهم است که او برای رای دادن آمده است ، و حتی بیشتر با پسرش. این بدان معنی است که او بارسا را ​​دوست دارد و درک می کند که ما یک خانواده هستیم. من می دانم که او برای پیشنهاد ما ارزش قائل خواهد شد زیرا او به ما علاقه دارد.”

 

عقد قرارداد جدید با مسی بدیهی است که از اولویت بالایی برای لاپورتا برخوردار است ، اما رئیس جدید همچنین اظهار داشت که نمی خواهد فصل جاری را فراموش کند و می خواهد تیم را برای چالش های دیگر اماده کند.

وی ادامه داد: 🔻

“اولین کاری که من انجام خواهم داد این است که به کارکنان به خاطر آنچه در این ماه ها انجام داده اند تبریک بگویم ، سپس [رونالد] کومان و بازیکنان را تشویق کنم و روشن کنم که این فصل زنده است.” “ما می دانیم که وضعیت نامطلوبی است ، اما برای رقابت با تیم های اسپانیایی و سایر تیم ها در سراسر اروپا این وضعیت را معکوس خواهیم کرد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید