|

لاپورتا : “مادریدیسم ” از پرونده نگریرا برای کثیف کردن نام بارسا استفاده می کند.

فوتبال۷۲۴ – اصرار لاپورتا بر بی گناهی خود و باشگاه در پرونده نگریرا شدید است.دادگاه اسپانیا او را رسما به رشوه خواری متهم کرده است

خوان لاپورتا از بی گناهی خود و بارسلونا در پرونده نگریرا دفاع می کند. رئیس بارسا پس از اطلاع از اینکه قاضی او را به جرم رشوه خواری نیز متهم کرده است، با رادیو کاتالونیا صحبت کرد.

لاپورتا درباره جرم رشوه خواری

🎙”شما نمی توانید جرم را به این شکل مشخص کنید… هیچ رشوه ای وجود ندارد زیرا انریکز نگریرا یک مقام رسمی نیست و هیچ جرم مستمری وجود ندارد. من می توانم تمام پرداخت های خود را که حسابرسی نیز شده اند مستند کنم. از نقطه نظر واقعی ما این را ثابت کرده‌ایم و از نظر حقوقی در حال اثبات آن هستیم… طرفی که بارسلونا را به رشوه یا فساد متهم می‌کند نمی‌تواند آن را ثابت کند. حکم به نفع بارسلونا خواهد بود.”

لاپورتا درباره گزارش ها

🎙قاضی ثابت نکرده که بارسلونا سود برده است… زیرا این درست نیست. این گزارش ها به دلیل استفاده از آنها در ورزش به صورت صحیح بود. و ما این را ثابت کرده ایم. آن گزارش ها مستند بود.»

لاپورتا درباره اتهام او

🎙”این حتی بر خلاف معیارهای دادستانی است. هیچ مبنایی وجود ندارد و رشوه خواری وجود ندارد، ادامه جرم وجود ندارد. با دانستن تاریخچه این قاضی، انتظار داشتم که در نهایت تحت بازجویی قرار بگیرم. من بسیار قوی خواهم بود تا این را انجام دهم.من باید از منافع بارسا دفاع کنم.”با شناخت قاضی، انتظارش را داشتم. این حکم به نفع بارسا خواهد بود

درباره پرونده فساد ساندرو راسل

🎙”آقای ویارخو چیزی گفت که درست نیست و من قبلاً برای اصلاح آن درخواست داده ام… این یک دروغ است. من با ساندرو روسل تماس گرفتم تا ملاقات کنم و مسائل رو در رو حل و فصل کنم. من قرار نمی دهم. بارسلونا در مرکز سیرک رسانه ای که آقای ویارخو نام برده است حضور دارد. من دوست دارم روزهای خوبی را که با ساندرو روسل داشتم به یاد بیاورم. ما یک تاریخچه خوب ساختیم.”

لاپورتا درباره کمپین مقابل بارسا

🎙یک کمپین سازماندهی شده برای بی ثبات کردن بارسلونا وجود دارد. این یک کمپین شدید و بی سابقه است که از پرونده نگریرا استفاده می کند.”یک مرکز مادریدیسموی جامعه شناختی وجود دارد که رئیس بهترین بارسای تاریخ را متضرر کرد. آنها از پیروزی در هراس هستند، بارسلونا را تحسین می کنند و دوست دارند

لاپورتا درباره مادریدیسم جامعه شناختی

🎙مادریدیسموی جامعه‌شناختی وجود دارد که قدرت زیادی دارد، ما در برابر آن جنگیده‌ایم و پیروز شده‌ایم. مادریدیسموی جامعه‌شناختی از رئیس احتمالا بهترین بارسلونا در تاریخ رنج می‌برد… مبارزه با اخلاق ورزشی چالش بسیار بزرگی است. ما به آن عادت کرده‌ایم. در رسانه‌ها، در بخش‌های سیاسی، در قدرت ورزشی… و ما باید آن را به طور عادی بپذیریم. آنها از یک بارسلونا برنده وحشت دارند مخصوصا وقتی مورد تحسین و عشق قرار می گیرند.هواداران تکفر مادریدی از پرونده نگریرا سوء استفاده کرده اند و حتی ظاهر شده اند… آنها نام بارسلونا و تاریخ ما را کثیف می کنند. آنها می خواهند بارسلونا را کنترل کنند و حتی برخی آن را تصاحب کنند. این موضوعی است که همیشه باید فکر حفظ شود.

لاپورتا در مورد نگریرا

🎙”در پرونده نگریرا، ما فرضیه خود را آزمایش می کنیم… و خواهیم دید که آیا به دادگاه می رویم یا نه. ما آرام هستیم. من یک حقوقدان هستم و این نمی تواند صحت داشته باشد.”

لاپورتا درباره فلورنتینو پرز

🎙رابطه من با فلورنتینو پرز درست است و دوست دارم او به بارسلونا بیاید.

لاپورتا درباره اقتصاد بارسا

🎙از نظر مالی اکنون باشگاه نسبت به زمانی که ما آمدیم بهتر شده ایم. ما اهرم هایی را فعال کرده ایم که به ما امکان می دهد در این شرایط باشیم. در این زمان بودجه ای ارائه می دهیم که ثبات سازمان را تثبیت می کند.کسری بارسلونا کاهش یافته است و این چیزی است که از امروز تا فردا نمی توان انجام داد. بودجه ما بدون اهرم ها، اهرم هایی که شرکا به ما اجازه استفاده از آن را داده اند درست شدنی نبود. بارسلونا در حال تثبیت است و جذابیتی که این نهاد برای ایجاد درآمد دارد خیلی مهم است.

لاپورتا درباره ژائو فلیکس

🎙من می خواهم بازیکنان بزرگ در بارسلونا بمانند. من همیشه او را دوست دارم”.

لاپورتا درمورد مسی

🎙”ما در ابتدای فصل به مسی پیشنهاد بازگشت دادیم. او تصمیمی گرفت که ما به آن احترام می گذاریم. او نمی خواست یک سال دیگر تحت فشار باشد و به اینتر میامی رفت. او فردی است که ما قدردان او هستیم. باید لحظه ای پیدا کنم تا کار بزرگی برای او انجام دهم.” ادای احترام هواداران بارسلونا برای او اجرا میشود.

لاپورتا درباره جام جهانی 2030

🎙افتتاحیه نیوکمپ در ژوئن 2026 خواهد بود… اما ما می توانیم در نوامبر 2024 ان را باز کنیم. ما می خواهیم در نیوکمپ جدید از مسی ادای احترام کنیم. من دوست دارم میزبان جام جهانی 2030 باشیم. ما قبلاً درخواست کرده بودیم.مطمئنا ما محل برگزاری نیمه نهایی خواهیم بود.این زمین با بیشترین ظرفیت تماشاگر است.مراکز قدرت پایتخت بسیار مادرید محور هستند ولی ما میزبانی فبنال را می خواهیم چون زمین و این رویداد شایسته ما است، اما نمی‌دانم آن را به ما خواهند داد یا نه. فکر می‌کنم مراکز قدرت می‌خواهند که در برنابئو برگزار شود. اما مطمئناً در نیمه نهایی شرکت خواهیم کرد.”

لاپورتا درباره پرونده روبیالس

🎙ما روبیالس را محکوم کردیم، همه فکر کردند او استعفا می دهد و نظرش تغییر کرد. من در رسانه ها رفتم و تمام آن رفتارهای جنسیتی و توهین آمیز را محکوم کردم. افرادی بودند که حتی واکنشی نشان ندادند، ما به درستی واکنش نشان دادیم.

لاپورتا درباره عفویت در استقلال طلبان

🎙من دوست دارم استقلال حاصل شود زیرا این یک بی عدالتی است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید