| |

ریموند هنکو از نشریه بیلد آلمان : رودی‌فولر هرچه زودتر برای تابعیت ماتیاس تیل اقدام کند

فوتبال۷۲۴ – نشریه بیلد المان در مقاله‌ای خطاب به رودی فولر مسئول فنی فعلی تیم ملی آلمان درخواست و پیشنهادی برای تابعیت ماتیاس تیل مهاجم جوان تیم بایرن مونیخ داده است

 

این بازیکن فعلا تابعیت فرانسه را دارد ولی به دلیل عدم تولد در خاک فرانسه میتواند تغییر تابعیت دهد

 

ریموند هنکو در ستون خود نوشت :

 

من می خواهم یک ایده جسورانه را به فدراسیون آلمان پیشنهاد کنم و آلمان ناگهان عجله خود را در جستجوی یک مهاجم واقعی، فراموش خواهد کرد. . به رودی فولر به عنوان مدیر فعلی فدراسیون فوتبال آلمان میگویم بجای جستجو باید از این پس باید برای تابعیت ماتیاس تیل بجنگید و او را به آلمان بیاورد. شما قبلاً در فرانسه با مارسی بازی کرده اید و همه ترفندها را می دانید تا غیرممکن ها را ممکن کنید.

 

ماتیاس تیل در مونیخ احساس راحتی می کند. و مدتهاست که به یکی از طرفداران بایرن تبدیل شده است.

 

اگر ماتیاس تیل به طور ناگهانی در تیم فوتبال آلمان ظاهر شود، بهترین هدیه را به یولیان ناگلزمن سرمربی جدید می دهید. این ناگلزمن بود که تا یک سال پیش به خرید این بازیکن کمک کرد و گفت:

 

🎙«تیل می‌تواند به یکی از بهترین مهاجمان تبدیل شود. یک روز او می تواند 40 گل در یک فصل به ثمر برساند.

 

نکته خوب این است که والدین تل اهل جزیره گوادلوپ در دریای کارائیب، استانی خارج از کشور فرانسه هستند. تیل یک شهروند اتحادیه اروپا است که می تواند بدون تردید برای تابعیت بیشتر درخواست دهد. پس بیا رودی، حالا به تو بستگی دارد. پدر و مادر تل در آلمان راحت هستند، او خودش آلمانی را روان صحبت می کند و چندی پیش به دلیل دعوت نشدن به مسابقات قهرمانی زیر 21 سال فرانسه ناراحت بود، بنابراین او قطعاً به فکر پوشیدن لباس سیاه و سفید است. در آینده با توجه به زمان کافی، می توان انتظار داشت که ماتیاس تیل سرود ملی آلمان را با اشتیاق بیشتر از بسیاری از بازیکنان ملی آلمان که اکثر آنها فقط لب های خود را در سکوت تکان می دهند، بخواند.

 

تیل توسط بازیکنانی احاطه شده است که او را دوست دارند، در تیمی که در آن به عنوان یک فرد بهتر پیشرفت می کند. او کین را به اندازه لروی سانه تحسین می کند. او در مورد تک تک کلمات جمال موسیالا نظر می دهد و او را برادری توصیف می کند که همیشه به او کمک می کن. خوب رودی عزیز. حالا باید کارهای بیشتری انجام دهید. شما آن را با شادی انجام خواهید داد. اگر حتی یک شانس کوچک وجود دارد که تیل به فدراسیون آلمان بیاید، باید از آن به نفع فوتبال آلمان استفاده کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید