| | | |

استفانو پیولی پس از بازی با یوونتوس: به دنبال بازیکنی با این ویژگی های چوکوئزه بودیم

فوتبال۷۲۴– استفانو پیولی پس از بازی با یوونتوس با لاگاتزتا دلو اسپورت مصاحبه کرد.

در مورد بازی‌های تدارکاتی:

این دیدارها مهم هستند زیرا قبل از مسابقات لیگ آمادگی خوبی به ما می‌دهند. بازی بعدی بسیار سخت خواهد بود و همچنین چیزهایی را به ما خواهد گفت. امیدواریم فصل را با بهترین شکل شروع کنیم.

در مورد اهمیت آمادگی:

در پیش فصل سعی می کنیم خلأهای خود را که حریفان به ما نشان می دهند بررسی کنیم. این کار با هدف تسلط بر بازی انجام می شود. همه بازی های دوستانه، صرف نظر از نتیجه، در آینده فصل مهم هستند.

در مورد چوکوئزه:

ما چندین بار با مدیران صحبت کردیم و به دنبال بازیکنی با این ویژگی ها بودیم. ساموئل سریع، تکنیکی، در موقعیت های تک به تک قوی است و به خوبی فضا را اشغال می کند. اما من نمی توانم او را قضاوت کنم تا زمانی که وی را تمرین ندهم.

درباره زوج پولیسیچ و لوفتوس چیک:

این بازیکنان تنها چند روز است که با هم تمرین می‌کنند، اما ویژگی‌های مکمل هم دارند. من از پیشرفت آنها راضی هستم، اما آنها به زمان نیاز دارند تا سازگار شوند. کریستین و روبن بازیکنان با تجربه ای هستند، اما حالا حریفان، لیگ و هم تیمی های متفاوتی دارند. بدیهی است که چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم آنها را بهبود بخشیم.

وضعیت پولیسیچ:

وضعیت بدنی او در حال بهبود است، اگرچه ما فقط پانزده روز است که تمرین کرده ایم. او می تواند در حمله راست، چپ یا مرکز بازی کند. ما لیائو را داریم که در سمت چپ بسیار قوی است، چوکوئزه را در سمت راست قوی می‌دانیم و پولیسیچ را داریم که می‌تواند در هر جایی عملکرد خوبی داشته باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید