| |

مصاحبه لوکاس هرناندز بازیکن جدید پاری‌سن‌ژرمن با نشریه اکیپ فرانسه

فوتبال۷۲۴ – لوکاس هرناندز مدافع قهرمان جهان تیم بایرن مونیخ آلمان پس از یک دوره چهار ساله در تیم مونیخی تصمیم به جدایی و بازگشت به فرانسه گرفت.او به تیم پاری سن ژرمن رفت تا همبازی امباپه شود

او در اولین مصاحبه خود با لباس پی اس جی انجام داد :

درباره اظهارات در شهر مارسی و گفتی هیچ وقت برای پاریس بازی نمیکنی

🎙”من جوان بودم و اظهارات ناشیانه ای در مارسی و این واقعیت داشتم که هرگز برای پاری سن ژرمن بازی نمی کنم. من از وضعیت آگاه هستم، من به اینجا می آیم تا به همه هواداران شکاک پی‌اس‌جی نشان دهم که اینجا هستم تا تمام توانم را برای باشگاه و این پیراهن بگذارم.آنها (اولتراس PSG) خیلی زود من را خواهند دید. من بسیار رقابتی هستم و از اولین بازی ام همه چیز را برای این پیراهن خواهم داد.”

لوکاس هرناندز درباره وضعیت امباپه:

🎙من کیلیان را به خوبی می شناسم، او دوست خوبی است. بعد از آن اینها چیزهایی است که درباره من نیست، این سوالات درباره آینده او بیشتر برای باشگاه است. بدیهی است که بهتر است امباپه را همراه خود داشته باشید. خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد.»

هرناندز درباره پست بازی خود :

🎙من برای بازی در دفاع میانی به خدمت گرفته شدم و در صورت لزوم در پست دفاع چپ به میدان بروم.این من را آزار نمی دهد (کدام پست بازی کنم) زیرا همیشه این کار را در اتلتیکو و بایرن یا در فرانسه انجام داده ام. در پاریس هم همینطور خواهد بود.»

آیا قبل از امضای قرارداد با لوئیس انریکه صحبت کردید؟هرناندز؛

🎙 قبل از امضای من، نه، ما صحبت نکردیم، اما به محض ورود، بله. من او را از اسپانیا می‌شناختم، او مربی بزرگی است با ایده‌های بسیار روشن. ما همه چیز داریم تا فصل خوبی با انریکه داشته باشیم. ما سعی خواهیم کرد انتظارات او را برای رسیدن به اهداف برآورده کنیم

هرناندز درباره محل تولد و درگیری با پاری سن ژرمن :

🎙من در مارسی به دنیا آمدم، اما نمی توانم جلوی آن را بگیرم. من هرگز در مارسی زندگی نکردم، تنها خاطره من زمانی است که در فینال لیگ اروپا با اتلتیکو مارسی را شکست دادم. وگرنه چیزی ندارم که مرا به شهر وصل کند، هیچ یک از اعضای خانواده ام آنجا زندگی نمی کنند.»

آیا رد پیشنهاد پاری سن ژرمن برای من سخت بود؟ هرناندز :

🎙بله، حتی اگر امکان ادامه کار در بایرن را داشتم. علاقه پاری سن ژرمن، جاه طلبی آن و پروژه ای که مدیران می خواستند در آینده اجرا کنند، مرا متقاعد کرد. من در این مورد با نزدیکانم صحبت کردم، من هم بسیار جاه طلب هستم بنابراین سعی می کنم وارد تاریخ باشگاه شوم.میخواهم‌در‌کشورم باشم.در بایرن کمی آلمانی یاد گرفتم ولی این خیلی سخت بود..

آیا با وجود بازی در خارج از کشور همه چیز و اخبار پاری سن ژرمن را دنبال کردید؟لوکاس هرناندز:

🎙”بله البته. ما در فرانسه می دانیم که پاری سن ژرمن چه چیزی را در خارج از کشور نمایندگی می کند. آنها از نزدیک دنبال می شوند. باشگاه بسیار جاه طلب است و می خواهد هر سال پیشرفت کند تا به یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا و حتی جهان تبدیل شود، بنابراین ما به کاری که آنها انجام می دهند علاقه مندیم. پاریس هنوز لیگ قهرمانان را نبرده است، اما روزی که قهرمان شود، آنها حتی بیشتر دنبالش خواهند رفت

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید