مصاحبه توماس توخل سرمربی تیم بایرن مونیخ در اردو پیش فصل ۲۰۲۳/۲۴ در ژاپن

فوتبال۷۲۴ – تیم بایرن مونیخ در اردو پیش فصل ۲۰۲۳/۲۴ در کشور ژاپن حضور دارد و توماس توخل در این اردو بازیکنان تیم را برای آمادگی بیشتر ترقیب می‌کند او در مصاحبه در تور پیش فصل درباره تیم صحبت کرد

 

در مورد تعاملات شما با تیم

 

🎙 “نکته مهم این است که شما با آنچه تیم نیاز دارد تطبیق پیدا کنید. ما می‌خواهیم ثابت قدم باشیم. افراد همیشه بسته به جایی که در تیم هستند تغییر می‌کنند و سازگار می‌شوند. همیشه ترکیبی از لذت بردن از زمان با هم بودن و عملکرد سخت وجود دارد. البته ما به این موضوع توجه می‌کنیم. شرایط را در نظر میگیریم. ما خیلی و فشرده تمرین می کنیم. “اما مطمئناً تأثیر تفاوت زمان سفر و گرما نقش مهمی دارد. هر چند در حال آماده سازی هستیم، فردا نیز تمرین خواهیم کرد. همیشه تعادل وجود دارد، آنچه لازم است تمرین بیشتر است تا فردا بتوانیم ادعای کیفیت بهتری را داشته باشیم.»

 

کیم مین #جائه چه زمانی در ترکیب شرکت خواهد کرد؟

 

🎙 اگر هیچ اتفاقی در تمرینات نیفتد، کیم فردا بازی خواهد کرد. همه ما برای اولین بازی او بسیار هیجان زده هستیم.

 

درباره سرژ گنابری!؟

 

🎙”سرژ همه چیزهایی را دارد که شما می خواهید تیمی در بالاترین سطح بسازید، بنابراین به عنوان یک مربی می توانید از داشتن او بسیار خوشحال باشید. کیفیت، سخت کوشی، فروتنی و روحیه تیمی، سرژ همه چیزهایی را دارد که شما نیاز دارید و همیشه آماده است.

 

باز هم در مورد کیم

 

🎙 جائه کیفیت زیادی به تیم ما می‌افزاید. او می‌تواند در دفاع میانی در هر دو طرف بازی کند. این به ما ثبات و تنوع می‌دهد. او فردا بازی خواهد کرد. همچنین امیدواریم که دایخت بازگردد، سپس دو گزینه در تیم جدید خواهیم داشت.

 

درباره آخرین بازی مقابل منچسترسیتی

 

🎙 نمایش خوبی مقابل منچستر بود. ما شانس های خوبی برای بردن توپ داشتیم. ما به آنها فرصت های زیادی ندادیم.”

 

درباره ماتیاس تیل!؟

 

🎙 ماتیاس تنها بازیکنی است که امروز بیرون است. او کمی عفونت دارد و در هتل ماند. باید ببینیم که آیا او برای فردا آماده است یا خیر. او کارش را خوب انجام می دهد و حداکثر تلاش را در تمرینات انجام می دهد، او بخشی از گروه است. و او برای جایگاه خود می جنگد.”

 

در مورد رقابت بین دیویس و گوئررو!!

 

🎙 رافا بازیکنی متفاوت از آلفونسو است. فونزی بر سرعت، پویایی و اعتماد به نفس تکیه می کند. او در مسیر بسیار خوبی قرار دارد. مهمترین چیز این است که او احساس می کند خواسته و به خودش اعتماد دارد. آنها دو نوع بازیکن متفاوت هستند. که به ما فرصت های زیادی می دهند. من از فونزی بسیار راضی هستم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید