| | | | |

بررسی وضعیت لیست اروپایی میلان بر اساس خریدها و فروش‌ها و بازیکنان مازاد

فوتبال724- روسونری تابستان شلوغی را سپری می کند و تا امروز 8 خرید اشته اند. بازیکنان فعلی میلان که هنوز در برنامه های باشگاه هستند و یا در اردوی آمریکا هم حضور دارند به شرح زیر است:

دروازبان:
منیان
اسپورتیلو (سهمیه لیگ)
میرانته (سهمیه لیگ)

مدافع:
توموری، کالولو، چاو، کیائر، تئو، بالوتوره
کالابریا (سهمیه آکادمی)
فلورنزی (سهمیه لیگ)

هافبک:
کرونیچ، لوفتوس‌چیک، ریندرز، موسی، عدلی، دکتلار، بن‌ناصر
پوبگا (سهمیه آکادمی)

مهاجم:
ژیرو، لیائو، پولیسیچ، چوکوئزه، اوکافور، رومرو، سالیمیکرز، مسیاس
کلمبو (سهمیه آکادمی)

برای لیست اروپایی ۲۵ بازیکن قابل ثبت است که ۱۷ بازیکن آزاد، ۴ بازیکن پرورش آکادمی باشگاه و ۴ بازیکن پرورش آکادمی دیگر تیمهای ایتالیایی باید باشند. منظور از پرورش آکادمی این است که بازیکن در سن ۱۶ تا ۲۱ سالگی حداقل ۳ سال در باشگاه میلان یا دیگر باشگاههای ایتالیایی بوده باشد.

در حال حاضر روسونری ۳ بازیکن آکادمی دارد و ۳ بازیکن سهمیه لیگ. کالابریا، پوبگا و کلمبو سهمیه آکادمی و میرانته، اسپورتیلو و فلورنزی سهمیه لیگ داخلی هستند.

به فرض فروش بالوتوره و خرید یک جایگزین از داخل ایتالیا مثل پلگرینی از یوونتوس سهمیه لیگ به ۴ نفر مورد نظر می‌رسد. از طرفی دلیل ثبت نام چاکا ترائوره در لیست بزرگسالان پر کردن چهارمین سهمیه آکادمی است.

به این ترتیب باید ۱۷ بازیکن سهمیه آزاد هم ثبت نام شوند. در لیست بالا بدون احتساب بالوتوره ۲۱ نفر هستند، به فرض فروش مسیاس و کنار گذاشتن بن ناصر به دلیل مصدومیت به ۱۹ نفر کاهش پیدا می‌کند ولی باز دو نفر اضافه هستند. با توجه به ترافیک وینگر قاعدتا لوکا رومرو هم قرضی میرود و حداقل یکی از بین عدلی، دکتلار و سالیمیکرز هم قطعی یا قرضی فروخته می‌شوند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید