|

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی دوستانه با لیورپول در پیش فصل ۲۰۲۳/۲۴ – سنگاپور

فوتبال۷۲۴ – تیم بایرن مونیخ به رهبری توماس توخل برنامه پیش فصل خود برای فصل ۲۰۲۳/۲۴ در سنگاپور پیش میبرد و قرار است فردا با تیم لیورپول بازی دوستانه ای برگذار کند، توماس توخل در کنفرانس قبل از این دیدار به سوالات مطبوعات پاسخ داد

 

توخل در مورد خط هافبک تیم

 

🎙 ما سعی می کنیم پتانسیل بازیکنان را توسعه دهیم و از آن برای تیم استفاده کنیم. هیچ کس مجبور نیست کاری فراتر از توانایی های خود انجام دهد، همه هافبک های ما بین محوطه جریمه قوی هستند. ما بازیکن پست شماره 6 نداریم، ولی بازیکنان ما چیزهای زیادی دارند. با کیفیت و متفاوت هستند، به عنوان مثال گراونبرخ دریبل‌زن است، لئون گورتزکا از نظر بدنی قوی است، کنراد لایمر یک قاتل در دفع توپ است، جاشوا کیمیچ یک رهبر است و می‌خواهد در همه جا کمک کند. او همچنین یک دستیار بسیار خوب است.”

 

توخل درباره تقویت هافبک

 

🎙 ما می‌توانیم بازی‌ها را بدون نوع خاصی از هافبک ببریم. ما به بازیکنان خود و کیفیت آنها اعتماد داریم. اگر امکانی وجود داشته باشد، ما برای این کار آماده هستیم. بازیکنان زیادی وجود ندارند که بتوانند ما را بهتر کنند. ما راحت هستیم و خواهیم دید.”

 

توخل درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

 

🎙 “ما در باشگاهی هستیم که همه چیز به کسب عناوین بستگی دارد. مهم نیست که هدف شما چیست، باید سفر را شروع کنید و سپس قدم به قدم آن را طی کنید. همچنین وقتی قهرمانی ممکن است به شانس نیاز دارید. صحبت کردن نیز فایده ای ندارد. چیزهای زیادی در مورد یک رویا میشود گفت. ما باید با هم به پیشرفت ادامه دهیم و متحد شویم.”

 

توماس توخل درباره وینگرها

 

🎙 “گنابری، سانه و کومان نشان داده‌اند که چقدر مهم هستند. پس از جدایی روبرت لواندوفسکی، مسئولیت گل‌ها بر دوش اینها تقسیم شده است. آنها برای تیم سخت کار می‌کنند، ما گزینه‌های زیادی داریم و جمال موسیلا و چوپو”. انها می‌توانند به عنوان وینگر بازی کنند

 

توخل درباره تور درباره سنگاپور

 

🎙 “این سومین بار است که اینجا هستم، منظره شهر زیبا و چشمگیر است. ما با کارکنان شام خوردیم. این شهر زیبا، بسیار تمیز و منظم است. آنها مردم بسیار صمیمی هستند و همیشه می خواهند کمک کنند. ما آب و هوا را می پذیریم، بهانه ای نیست. این یک شهر آرام و تمیز است”

 

توخل در مورد توانایی دلیخت در ادغام با تیم

 

🎙 این نقطه قوت ماتیاس است، او مردم را گرد هم می آورد و شخصیت بزرگی دارد.

 

توخل درباره یان سومر

 

🎙 به همین آسانی نیست که او برای رفتن کاملاً آزاد باشد. او قرارداد دارد و البته می تواند با ما بماند. همچنین طبیعی است که بازیکنان به تیمهای دیگر فکر کنند. در حال حاضر سومر دروازه بان ما است و مانوئل در تلاش است تا بیاید. این وضعیتی شبیه به اتفاقی است که در مورد لوکاس هرناندز رخ داد. “اگر ما جایگزینی داریم و فکر می کنیم می توانیم از او با پیشنهادی خوب استفاده کنیم که بد نیست و با ارزش بازیکن مطابقت دارد، می توانیم در مورد آن فکر کنیم. همچنین باید از منافع خود محافظت کنیم.”

 

توخل درباره خداحافظی سادیو مانه

 

🎙 “بعضی وقت ها همه چیز آنطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. کمی غم انگیز بود، ما همدیگر را برای آخرین گفتگو در آغوش گرفتیم. می خواهیم با هم در تماس باشیم. ما از پتانسیل کامل او استفاده نکردیم. اما این تصمیم بهترین راه حل است.

در مورد نقل و انتقالات از عربستان

🎙”این یک وضعیت جدید است اما شبیه زمانی است که در لیگ چین شروع شد. آنها در تلاش هستند تا بازیکنان خوب زیادی را به عربستان سعودی جذب کنند و یک برند بسازند. من هم تماشا می کنم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید