| | | | |

کنفرانس مطبوعاتی ساری پیش از بازی لاتزیو و فاینورد در لیگ قهرمانان اروپا

فوتبال724– مائوریتزیو ساری اصرار دارد که فاینورد به اندازه اتلتیکو مادرید خوب است و چیرو ایموبیله کاملاً روی لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا متمرکز است.

بیانکوچلستی ها با اتلتیکو مادرید با 4 امتیاز در صدر گروه قرار دارند و فاینورد با 3 امتیاز پس از آن قرار دارد و سلتیک پسران صفر امتیازی هستند.

ساری در کنفرانس خبری خود گفت:

اتلتیکو مادرید چیزی ندارد که فاینورد به آن حسادت کند.

آنها با ثبات قابل توجهی گل می زنند. فاینورد از زمانی که فصل گذشته در لیگ اروپا به رم باخت، در 22 بازی شکست نخورده است. آنها در فصل گذشته سخت بودند و احتمالا در این فصل بهتر شده باشد.

فاینورد مشکلات زیادی را برای لاتزیو ایجاد کرد و سال گذشته در لیگ اروپا پیشی گرفت.

این یک بازی متفاوت است. اگر تجربه کافی بود، می‌توانستیم چهار بار به بارسلونا برویم و پنجمی را ببریم. ما می دانیم چه چیزی در انتظارمان است، باید از همان ابتدا رویکردی وحشیانه داشته باشیم. رنج جمعی تحت فشار و عزم ذهنی.

بیانکوچلستی ها بیشتر از گذشته زیر نظر ساری در حال چرخش تیم هستند و او خوشحال است که جایگزین های بیشتری دارد.

بسیاری در روحیه مناسبی برای بازی به نظر می رسند، فردا می بینم چه کسی را انتخاب می کنم. ما دو بازی اخیر را با بازیکنان تعویضی خود بردیم، بنابراین در این لحظه بازیکنان زیادی داریم که قابل اعتماد هستند.

فردا هیچ هوادار لاتزیو در ورزشگاه حضور نخواهد داشت، زیرا مقامات هلندی آنها را از سفر منع کردند، همانطور که مقامات ایتالیایی اعلام کردند هواداران فاینورد نمی توانند در ورزشگاه المپیکو در بازی برگشت حضور یابند.

این به دلیل سابقه طولانی مشکلات مربوط به هواداران فاینورد است که به طور مشهور به یک فواره باستانی در مرکز تاریخی رم قبل از بازی با رم آسیب رساندند.

من فکر می‌کنم این مجازات‌هایی که به همه وارد می‌شود بی‌معنی است، هر فردی مسئولیت خودش را دارد. اگر کسی اشتباه کند، پنج سال محروم می شود و این پایان کار است. چگونه می توانید از سفر یک خانواده برای تماشای بازی جلوگیری کنید؟

در عین حال، ساری نیز کاملاً آگاه است که ازدحام جمعیت می تواند کمی بیش از حد باشد و از او در مورد بنر توهین آمیز علیه او سؤال شد.

ترجیح می‌دهم مثل پارسال به من توهین کنند تا اینکه ادرار کنند.

در مورد ایموبیله نیز بحث و جدل وجود دارد، زیرا کاپیتان گفت مطمئن نیست تصمیم درستی برای رد انتقال به عربستان سعودی گرفته است یا خیر.

او از نظر ذهنی خوب به نظر می رسید، اما بعد از سه هفته بدون تمرین نمی تواند در بهترین فرم باشد و نه می تواند 90 دقیقه بازی کند، اما از نظر روحی خوب به نظر می رسید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید