| |

سیمئونه به سوالات درباره قضاوت چاکر پاسخ نداد❗️

به گزارش فوتبال۷۲۴ دیگو سیمئونه اعتراف می کند که میلان “برتر از ما بود ، بدون شک” تا زمانی که کارت قرمز بازی را تغییر داد ، سپس اتلتیکو مادرید “با همه چیز به دنبال پیروزی بود”.

روسونری برتری داشت و از طریق رافائل لیائو پیش افتاد ، اما کارت زرد دوم شدید فرانک کسی در دقیقه 29 بازی در سن سیرو را دگرگون کرد.

در نهایت ، اتلتی به سختی بازی کرد تا گل 84 دقیقه ای آنتوان گریزمان و پنالتی بسیار جنجالی لوئیس سوارز در وقت های اضافی به ثمر برسد.

سیمئونه به اسپورت مدیاست گفت:🔻

 

“میلان از ما برتر بود ، سبکی بسیار سریع و پویا داشت که قبلاً شاهد بازی آنها مقابل لیورپول بودیم.به طور طبیعی ، پس از کارت قرمز ، آنها شروع به واگذاری برخی از مناطق کردند و ما شروع به بازی کردیم که حتی شروع نکرده بودیم.بعد از نیمه دوم ، ما به زمین آمدیم و سعی کردیم تیمی را که سازماندهی شده بود ، شکست دهیم. ما واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم. “

از سیمئونه پرسیده شد که آیا داور بازی را تحت تأثیر قرار داده است ، به عنوان مثال با کارت قرمز کسیه و پنالتی فوق العاده بحث برانگیز.

جفری کوندوگبیا قبل از پایان وقت تعویض شد ، زیرا او با یک ضربه محروم شد و عصبی به نظر می رسید ، اما مربی اصرار دارد که به همین دلیل او اخراج نشده است.🔻

 

“من قبلاً قصد داشتم کوندوگبیا را جایگزین کنم. اعتراف می کنم وقتی 11 در 11 بودیم ، میلان بهتر بود ، این بدون تردید است.ما نیمه دوم را با تمام وجودمان انجام دادیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید