سولسشائر لسترسیتی
| | | |

مصاحبه مطبوعاتی اوله‌ گونار‌ سولسشائر قبل از بازی با لستر‌سیتی

فوتبال724– اوله‌ گونار‌ سولسشائر سرمربی منچستریونایتد قبل از بازی با لستر‌سیتی در کنفرانس مطبوعاتی درباره تیمش صحبت کرد.

درباره آنتونی مارسیال:

آنتونی اعتماد به نفس پیدا می کند و اخیراً سهم مهمی در بازی و پاس گل و گل دارد. او در حال نزدیک شدن به فرم خود است. او می داند که من او را دنبال می کنم و این را در برابر لیدزیونایتد نشان داد، آمار دوندگی او از آن بازی استاندارد جدیدی را برای او ایجاد کرد که می خواهم بیشتر ببینم. او همیشه کیفیت خواهد داشت. شاید اتفاقی که در ابتدای فصل با کارت قرمز و انتقادات رخ داد، اعتماد به نفس او کمی خدشه دار شود. اما آنتونی بهتر و بهتر خواهد شد. وقتی میسون، مارکوس و آنتونی را بیشتر به گل می رسانیم، تهدید بزرگتری برای حریفان خود می شویم.

درباره لسترسیتی:

ما بازی های خوبی مقابل لستر داشتیم و آنها در بازی‌ها بسیار نزدیک بودند. لستر تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار خوبی دارد و من از تماشای آنها با راهنمایی برندان لذت می برم.

این یک چالش بزرگ برای ما بود که در آخرین مسابقه فصل گذشته لیگ برتر به آنها برسیم. با احتیاط از کنار آن رد شدیم. احساس کردم که واقعاً بازی را کنترل می کنیم. من می دانم که اکنون همه چیز متفاوت خواهد بود، زیرا اکنون زمان دیگری است. آنها تهدیداتی دارند که ما باید به آنها توجه کنیم، بنابراین ما فقط می نشینیم و فکر می کنیم که چه کسی برای این بازی مناسب است و چه کسی نیست.

درباره فرم فیزیکی تیم:

ما بهتر و بهتر می شویم. این بچه ها می دانند که من از تیمم چه می خواهم. بعضی از بازی ها این توانایی را به شما می دهند که متفاوت کار کنید، همه آنها به شیوه خود متفاوت هستند. بازی در لیدز بسیار عالی بود، توپ به عقب و جلو حرکت می کرد، دویدن زیادی داشت. این نشان می دهد که در صورت نیاز توانایی این کار را داریم.

شما چگونه با بحث منچستریونایتد در این فصل به عنوان مدعی قهرمانی برخورد می‌کنید:

همیشه سر و صدای زیادی در اطراف منچستر یونایتد وجود دارد. نکته اصلی برای ما این است که به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم ، از مسابقه به مسابقه دیگر برویم ، این همان کاری است که باید انجام دهیم. این تنها راهی است که می توانیم در پایان فصل هر جامی را چالش بکشیم. این چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت کنیم. تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم ، بهتر شدن روز به روز ، یادگیری نحوه کنار آمدن با شرایط مختلف است. ممکن است اکنون تعارفاتی داشته باشیم ، اما این چیز دیگری است که باید یاد بگیریم و با آن کنار بیاییم.

در مورد اینکه آیا او از نتایج خارج از منچستر یونایتد تعجب کرده است:

نه ، چرا باید تعجب کنم؟ من وارد هر بازی می شوم ، فکر می کنم می توانیم آن را ببریم. در خانه یا یک مهمانی ، الان خیلی مهم نیست. اگرچه در مسابقه با اورتون چند هوادار ما در ورزشگاه حضور داشتند و سر و صدا واقعاً خوب و دلنشین بود. همه چیز مثل یک سال پیش نیست ، حالا فرقی نمی کند که ما در یک خانه حریف بازی کنیم یا در خانه خودمان.

درباره تیم که اغلب گل می‌خورد و جبران می کند:

اگر بگویید که همیشه میخواهید حریفان خود را از پیش رو بردارند ، این یک شوخی بی رحمانه خواهد بود و لستر یکی از آن تیم هایی است که نمیگذارد شما یک یا دو گل بزنید زیرا آنها بازیکنان زیادی دارند که می توانند در ضدحمله بازی کردن. اگر آنها تلاش کنند تا برتری خود را حفظ کنند ، شما به راحتی می توانید دو ، سه یا چهار گل را از دست بدهید.
ما باید همانطور که مقابل اورتون شروع کردیم شروع کنیم. فکر می کنم در مقابل اورتون و لیدز هم شروع خیلی خوبی داشتیم. البته در هر بازی گل اول از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید