| | | | |

استفانو پیولی پیش از دیدار لیگ اروپا: میلان همه چیز برای بدست آوردن دارد

فوتبال724– استفانو پیولی می گوید میلان روز پنجشنبه “همه چیز برای بدست آوردن” در برابر بودو / گلیمت نروژ دارد و از وضعیت جسمی زلاتان ابراهیموویچ “شگفت زده” شد.

میلان پنج شنبه شب و هنگامی که صدرنشین لیگ نروژ برای سومین مرحله مقدماتی لیگ اروپا وارد سن سیرو می شوند، دوباره به میدان می روند.

پیولی معتقد است که روسونری از زمان تصدی صندلی سرمربی این تیم در اکتبر 2019 “رشد کرده” است و می خواهد ببیند که آنها برنامه بازی خود را انجام می دهند.

پیولی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

هم تیم و هم بازیکنان رشد کرده اند و این نتیجه کارهایی است که ما انجام می دهیم و کیفیت بازیکنانی که در دسترس دارم.

من این روش را دوست ندارم که ما همه چیز برای از دست دادن داریم، در عوض همه چیز برای بدست آوردن داریم. ما باید آنچه را که در تمرین و فلسفه بازی خود آماده کرده ایم، عملی کنیم.

در این مسابقه باید با قاطعیت وارد شویم. آنها از 20 بازی رسمی در 18 مسابقه پیروز شده اند و در دو بازی مساوی کرده اند.

پیولی انتظار یک بودو / گلیمت با انگیزه را دارد و قول داد که همانطور که برای یک فینال آماده می شوند به دیدار مقابل نروژی ها خواهند رفت.

ما خوب کار می کنیم و تمرین امروز و فردا ذهن من را روشن خواهد کرد، ما از اهمیت مسابقه اطلاع داریم و برای آن آماده می شویم گویا یک فینال است. برای حریفان ما، این یک مسابقه حیاتی است.

آنها وینگرهای بسیار سریعی دارند و تیمی هستند که در بازگشایی و فرماندهی بازی ها تبحر دارند. آنها فرم خوبی دارند.

زلاتان ابراهیموویچ در پیروزی 2-0 روز دوشنبه مقابل بولونیا هر دو گل را به ثمر رساند و پیولی نشان داد سوئدی او را تحت تأثیر قرار داده است.

من از وضعیت خوب او شگفت زده شدم. او چند مصدومیت جزئی داشت و در دو بازی دوستانه بازی نکرده بود. فکر می کردم ممکن است برخی سختی ها را تجربه کند، اما هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی آماده بود.

ساندرو تونالی و راده کرونیچ می توانند در این بازی برای میلان شرکت داشته باشند، زیرا پیولی ادعا می کند که 4 هافبک او می توانند با هم بازی کنند.

وی افزود:

چهار هافبک میانی من می توانند با هم بازی کنند و به راحتی بچرخند. در شیوه بازی ما به بازیکنان باهوشی نیاز دارم که می دانند چگونه به یک اندازه بازیسازی و دفاع کنند.

کرونیچ برای من یک جوکر است زیرا من می توانم از او در پست های مختلفی استفاده کنم.

پیولی گفت که انتظار دارد مدیران میلان در صورت وجود امکان، خط دفاعی را تقویت کنند.

من به مهارت های فنی و تمایل باشگاه برای پیشرفت تیم در صورت وجود اعتماد زیادی دارم.

در دفاع، ما سه بازیکن داریم که بیرون هستند. [آندره] کونتي ، [آلسيو] رومانيولي و [ماتئو] موساکيو.

موساکیو و رومانیولی بهتر هستند، اما نمی توانند به زور برگردند. فکر می کنم دیدن آنها بعد از وقفه بازی های ملی در زمین منطقی تر است.

تیم ها در فصل 21-2020 مجاز به پنج تعویض هستند و پیولی می خواهد از آن به نفع خود در میلان استفاده کند.

داشتن 23 بازیکن و فقط سه تعویض منطقی نبود. برای ما امکان استفاده از بازیکنان بیشتر وجود دارد، شرایطی که می توانیم از آن استفاده کنیم.

مربی دیاولو اذعان کرد که وی تصمیم نگرفته است که آیا براهیم دیاز بازی را برابر بودو / گلیمت از ابتدا آغاز کند.

من هنوز تصمیم نگرفته ام که آیا او بازی خواهد کرد یا نه، اما او آماده است. همانطور که دیگران هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید