| |

مصاحبه ژاوی هرناندز سرمربی تیم بارسلونا قبل از دیدار با شاختار دونتسک لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – ژاوی هرناندز برای ارزیابی دیدار فردا مقابل شاختار دونتسک در جمع رسانه ها حاضر شد. این مربی که معتقد است تیم اوکراینی حریف پیچیده تری از آنچه به نظر می رسد است، در مورد الکلاسیکو روز شنبه در مونتجوئیک نیز صحبت می کند و اطمینان می دهد که آنچلوتی درست می گوید که وقتی اطمینان می دهد که نمی توان در مورد داوران صحبت کرد به دلیل خطر تحریم بودن انتقاد است.

 

ژاوی هرناندز درمورد بازی

 

🎙”این یک مسابقه حیاتی است، آنها شانس صعود از گروه هستند. آنها حریفی دشوار، پویا و قوی هستند. آنها نمی ترسند، آنها با نشاط در حمله بازی می کنند. اگر ما فکر کنیم آنها حریفی آسان هستند، ما شانس باخت را خواهیم داشت

 

ژاوی هرناندز درمورد تیم و مصدومین

 

🎙”مصدوم صد در صد خوب نداریم . من خوشبین هستم و برخی می توانند به بازی شنبه برسند. اما آنها بسته به احساسات خود خواهند آمد.”

 

ژاوی هرناندز درمورد پدری

 

🎙”احساسات همان چیزی هستند که هستند. ما سعی می کنیم از عود مجدد آن جلوگیری کنیم. این کار دشوار خواهد بود، همچنین در سطح ذهنی. ما فکر می کردیم از روز اول ریکاوری بهتر خواهد بود

 

ژاوی هرناندز درمورد داوران

 

🎙من نظرم را تغییر نداده ام. دوست ندارم تیم داوری حساس شود. کار سختی است. آنها اشتباه می کنند، موافق و مخالف هم زیاد است. اما ما باید به آنها کمک کنیم. اگرچه گاهی اوقات در تنش هستیم. من معتقدم با توجه به صداقت آنها،ما باید آنها را تنها بگذاریم. من دوست ندارم حساس شوم

 

ژاوی هرناندز درمورد گوندوگان

 

🎙او شروع خوبی برای فصل دارد. نحوه سازگاری او، رهبری او، او به ما کمک می کند، بخاطر آرامش خاطر او تمام توپ هایی که از او می گذرد، بهبود می یابند… او یک فوتبالیست با ارزش است. او آرامش می دهد. ذهن، سرعت… “این برای روش ما برای درک بازی اساسی است.”

 

ژاوی هرناندز درمورد مصدومین

 

🎙”این ایده آل نیست که این همه مصدوم داشته باشیم، اما این چیزی است که هست. گاوی نیز تحریم شده است. ما اینجا نیستیم که شکایت کنیم، بلکه برای رقابت هستیم. برای بازی بهتر از نیمه اول روز قبل. ما باید برای پیروزی پیشرفت کنیم. این بهانه ای برای این همه تلفات نخواهد بود.»

 

ژاوی هرناندز درمورد گاوی

 

🎙”از روز اول روشن بودم که او مهم خواهد بود. ما از او خوشحالیم، او در سطح بسیار بالایی با توپ و بدون توپ است. حریف سطح فیزیکی بالایی دارد. او از سطح بالایی برخوردار است. بازی سختی خواهد بود.”

 

ژاوی هرناندز درمورد رویکرد تیم

 

🎙”فکر نمی‌کنم وقت آن باشد که چیزهایی را امتحان کنیم یا کارهای عجیب و غریب انجام دهیم. ما باید عملی باشیم و اجازه دهیم هویتمان دیده شود. ما هیچ کار جدیدی انجام نخواهیم داد. فقط کاری که انجام داده‌ایم را تمرار میکنیم. این فوتبال است. ما باید راهی را که از آن آمده ایم دنبال کنیم.”

 

ژاوی هرناندز درمورد روند تیمی

 

🎙من متقاعد شده‌ام که با وجود باخت‌ها، بارسایی بزرگ را خواهیم دید، من متقاعد هستم که بازیکنان می‌توانند چهره خود را نشان دهند، رقابت کنند… نام‌هایی که در آنجا هستند سنگینی می‌کنند… اما مدل بازی اصلاً تغییر نمی‌کند. “

 

ژاوی هرناندز درمورد شاختار

 

🎙این تیم در سطح جامعه شرایط سختی دارد. روزهای زیادی بدون خانواده اش، دور از خانه… اکنون سرنا وجود دارد. او یک افسانه است. من او را می شناسم. من او را تحسین می کنم و به او احترام می گذارم. آنها فوتبالیست های سطح بالایی هستند. آنها بازیکنان شناخته شده ای نیستند، اما سطح فنی مهم و بالایی دارند. آنها ما را شگفت زده کرده اند.”

 

ژاوی هرناندز درمورد چیگرینسکی

 

🎙دوران سختی برای او بود، اما خاطرات خوبی دارم.»

 

ژاوی هرناندز درمورد هواداران

 

🎙ما برای مردم و برای مردم بازی می کنیم. سال گذشته، اگر عناوین را به دست آوردیم به خاطر آنها بود. ما به آنها نیاز داریم. مهم این است که مردم بیایند.”

 

ژاوی هرناندز درمورد انگیزه تیمش

 

🎙لازم نیست آنها را تحریک کنید، این لیگ قهرمانان است. پیروزی و کسب 9 امتیاز از 9 امتیاز ممکن امری حیاتی است.

 

ژاوی هرناندز درمورد مارک و گویو

 

🎙”من فکر می کنم در مورد او، در مورد فرمین، لمینه… آنها افراد فروتنی هستند و پاهای خود را محکم روی زمین گذاشته اند. مارک مانند بقیه به سختی تمرین کرده است. و کسانی که بالا می آیند همچنین تمرین میکنند.

 

ژاوی هرناندز درمورد آنچلوتی

 

🎙درست است ، او درمورد داوران درست می‌گوید، اگر درباره داوران صحبت کنیم، شما تحریم می‌شوید. طبیعی است که در مورد داوران صحبت می شود و آنها باید صحبت کنند “ما از آنها بیشتر تابعیت می کنیم. جای نگرانی نیست. ما معتقدیم که آنها کار خود را انجام می دهند و آن را به بهترین شکل ممکن و صادقانه انجام می دهند.”

ژاوی هرناندز درمورد جام جهانی زیر 17 سال

 

🎙”معدن ما ،تیم جوانان بار دیگر در اوج خود است. امروز، از 20 مورد موجود در لیست، 12 بازیکن محصول خانگی هستند. من احساس غرور می کنم. این نسل بسیار خوبی است. ما باید از آن استفاده کنیم. بازیکن میزبان تعهد اضافی دارد. “این نشانه آن است که کارها به خوبی انجام می شود.”

 

ژاوی هرناندز درمورد شکایات داوری

 

🎙”شکایت ها به جایی نمی رسند، اما به طور طبیعی بیرون می آیند. مثل روز بازی ختافه یا گرانادا… ما انسان هستیم و عصبانی هستیم. اما شکایت شما را به جایی نمی برد.”

 

ژاوی هرناندز درمورد فران تورس

 

🎙”گل به اندازه کار مهم نیست، نحوه ایجاد فضا، ایجاد فضا… انواع مختلفی وجود دارد. مهاجم روی دروازه زندگی می کند و اعتماد به نفس ایجاد می کند. او اکنون اعتماد به نفس دارد. او بازیکن بهتری است.”

 

ژاوی هرناندز درمورد جوانها

 

🎙”من فکر می کنم ما باید آنها را با مصدومین کنار هم بگذاریم. ما باید این موضوع را مدیریت کنیم، برای آنها بسیار مهم است که همه آنها را کنار هم داشته باشیم. این فشار زیادی خواهد بود. ما باید مراقب باشیم تا آنها اعتماد بنفس خود را از دست ندهند.

 

ژاوی هرناندز درمورد رئال مادرید

 

🎙”من فکر نمی کنم آنها الکلاسیکو را داغ کنند، آنها فقط احساس کردند که آسیب دیده اند. من دیگر به آن فکر نمی کنم. حق با آنچلوتی است، شما شکایت می کنید و آنها شما را برای دو بازی تحریم می کنند. من در این مورد با او موافقم.”

 

ژاوی هرناندز درمورد تنش در مادرید

 

🎙”من دوست دارم که احترام و هماهنگی بین باشگاه ها وجود داشته باشد. تنش هیچ چیز خوبی ایجاد نمی کند. رقابت مثبت است، اما احترام و حتی تحسین نیاز است. این فقط یک مسابقه فوتبال است. ما روی مسابقه تمرکز کرده ایم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید