| |

مصاحبه کارلو آنچلوتی قبل از بازی ریال مادرید و سلتیک در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید قبل از بازی با سلتیک در لیگ قهرمانان به سوالات پاسخ داد

 

کارلو آنجلوتی درباره بازی با سلتیک گفت 🔻

 

🎙”بازی پیچیده خواهد بود، آنها مانند ما در پویایی تاکتیکی خوبی هستند، آنها با قدرت زیادی بازی می کنند. ما آماده ایم، آنها را می شناسیم. آماده هستیم تا گروه را خوب شروع کنیم.”

 

 

آنجلوتی درباره جام جهانی 🔻

 

🎙تا جام جهانی هیچ مشکلی نخواهیم داشت، بازیکنان آماده هستند و همچنین می خواهند با تیم های ملی خود در جام جهانی را بازی کنند. اما سوال اینجاست که بازیکنان پس از جام جهانی چگونه برمی گردند. امروز ما نمی توانیم بداند.”

 

 

آنجلوتی درباره عدم قرارگیری در لیست مدعی قهرمانی از طرف نشریات🔻

 

🎙”من تعجب نمی کنم، من آن را نشانه خوبی می دانم. سال گذشته ما گزینه های کمتری در آمار داشتیم، امسال کمی بیشتر داریم. مانند سال گذشته، ما تا پایان رقابت خواهیم کرد. و من امیدوارم در فینال هم باشد.”

 

آنجلوتی درباره گروه رئال مادرید 🔻

 

 

🎙”گروه آسانی نیست، ما همه تیم ها را به خوبی می شناسیم. سلتیک خوب کار می کند و ما باید مانند دو تیم دیگر، لایپزیگ و شاختار، به آنها احترام بگذاریم. ما خاطره سال گذشته مقابل شریف را داریم و می دانیم که این کار را می کنیم. مرحله اول شگفتی های زیادی وجود دارد. فکر می کنم گروه متعادلی خواهد بود.

 

 

آنجلوتی درباره ترکیب چرخشی 🔻

 

 

🎙”بله، می تواند باشد. بستگی به این دارد که منظور از بازیکنان کمتر رایج چیست (می خندد)”

 

آنجلوتی دربار تجربیاتش در گلاسکو🔻

 

🎙ما با میلان در گروه با سلتیک بازی کردیم و سپس در مرحله یک هشتم نهایی، در اینجا شکست خوردیم و سپس در وقت اضافه در میلان پیروز شدیم. یک استادیوم باشکوه و یک جو عالی. از آنجایی که من عاشق این ورزش هستم، دوست دارم تیمم در این فضاها بازی کند.

 

آنجلوتی درباره مودریچ گفت 🔻

 

 

🎙”هیچ توضیحی وجود ندارد. او بازیکنی فوق العاده است، با نگرش عالی، با کیفیت عالی، و به سختی هیچ مصدومیتی نداشته است. همه اینها به این معنی است که او در 37 سالگی هنوز یکی از بهترین هافبک های اروپا است. اگر می خواهد برود. برای جشن گرفتن 37 سالگی شما که یک مهمانی بزرگ دارید، باید دعوت شوم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید