| | |

آنچلوتی : لیگ قهرمانان رقابتی است که همه ما بیشتر از همه آن را دوست داریم

فوتبال۷۲۴ – کارلوس آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید مقابل براگا صحبت کرد. این مربی در اولین جمله این را گفت:

🎙 «این یک فرصت برای ما است زیرا بعد از دو برد، خوب است که دوباره برنده شویم. ما مقابل تیمی هستیم که خوب بازی می کند، دوست دارد حمله کند و کنترل را در دست داشته باشد. دفاع کردن برای ما مهم است زیرا از آنجا می توانیم از کیفیت فردی که داریم استفاده کنیم.

کارلو آنجلوتی درباره اعتماد به نفس تیمش گفت :

🎙«این یک جنبه مهم است. شروع یک بازی بدون ترس مثبت است، اما باید به حریفانمان احترام بگذاریم مخصوصا که خیلی خوب حمله می کنند و در بازی های اخیر گل های زیادی به ثمر رسانده اند. من نهایت احترام را قائلم، اما این یک فرصت فوق العاده است تا مرحله گروهی را محکم در مسیر درست قرار دهم.”

کارلو آنجلوتی درباره 5 قهرمانی لیگ قهرمانان و 4 قهرمانی لیگ در 12 فصل

🎙این رقابت برای رئال مادرید بسیار مهم است و این باشگاه تمرکز زیادی روی این رقابت ها گذاشته است. این چیزی است که همه ما بیشتر دوست داریم: باشگاه، بازیکنان و مربیان. این یک رقابت ویژه است و ما باید به جلو نگاه کنیم نه به عقب.»

کارلو آنجلوتی درباره داوریها گفت :

🎙من به داوران به طور طبیعی ایمان دارم، گاهی کمی بیشتر و گاهی کمی کمتر. اگر از من در مورد ویدیوها بپرسید، بهتر از من می دانید آزادی بیان چیست و هر کسی می تواند نظر خود را بگوید. باید روی تیم تمرکز کنم و داوران را تنها بگذارم. این یک لحظه خاص در فوتبال اسپانیا است و تا زمانی که این موضوع (دادگاه نگریرا) روشن نشود، همیشه از این نوع مشکلات خواهیم داشت.
گاهی اوقات ما جریمه شده ایم، اما شما می دانید که من آزادی بیان در مورد داوری را ندارم. اگر آنچه را که فکر می کنم بگویم، محروم می شوم و می خواهم کار کنم و از مسابقات نهایت استفاده را ببرم که مرا هیجان زده می کند. من نمی توانم به این نوع سوالات پاسخ دهم.»

کارلو آنجلوتی درباره تفاوت داوری در اسپانیا و اروپا

🎙ما باید خیلی چیزها را ارزیابی کنیم. داوری که در اسپانیا قضاوت می کند در اسپانیا زندگی می کند و داور انگلیسی که در پرتغال قضاوت می کند در انگلیس زندگی می کند. داوری در اروپا با داوری در اسپانیا متفاوت است. فشار دیگری وجود دارد. داورانی که در اسپانیا قضاوت می کنند در اروپا فشاری که در اسپانیا دارند را ندارند.

کارلو آنجلوتی درباره ال کلاسیکو

🎙ما هرگز در مورد بازی بعدی که در لیگ خواهیم داشت صحبت نکرده ایم، ما تمرکز خود را به بازی ای که در حال حاضر انجام می دهیم هستیم. بازیکنان بهترین استفاده را می‌کنند و به خوبی ریکاوری می‌کنند تا برای بازی فردا که مهمترین بازی در حال حاضر است، به قدرت کامل برسند. همانطور که گفتم، این یک فرصت عالی است تا گروهی را محکم پشت سر بگذاریم و باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

کارلو آنجلوتی درباره چرخش های احتمالی

🎙من باید شرایط برخی از بازیکنان را ارزیابی کنم، به خصوص بازیکنانی که از مصدومیت بازگشته اند، مانند آلابا و مندی. ناچو برگشته و فران خوب است، اما برخی از بازیکنان بعد از بازی آخر ضربه خوردند. امروز با تمام کسانی که سفر کرده‌اند تمرین می‌کنیم و سپس تصمیم قصه می‌گیرم که یازده نفر را انتخاب کنم.»

رئیس موقت فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا گفت: داوران اسپانیایی “بهترین داوران کل اروپا هستند”. وقتی از آنچلوتی در این مورد سوال شد، گفت:

🎙اگر از من بپرسید بهترین بازیکنان جهان چه کسانی هستند، من می گویم بازیکنان رئال مادرید. چند داور بسیار خوب با تجربه زیاد و دیگران هستند که باید پیشرفت کنند.”

کارلو آنجلوتی درباره به یاد پله که امروز 83 ساله می شد

🎙خوبی فوتبال این است که نسلی با پله، نسلی با کریستیانو و مسی، نسلی دیگر با مارادونا وجود دارد. مقایسه این نابغه های فوتبالی غیرممکن است. پله تصویری از یک فوتبالیست تماشایی و یک استعداد باشکوه از خود به جای گذاشت، همانطور که مسی، کریستیانو رونالدو و بسیاری دیگر خواهند رفت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید