| | |

مصاحبه اونانا و اینزاگی قبل از بازی اینترمیلان با بنفیکا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲/۲۳ دور رفت

به گزارش فوتبال۷۲۴ آندره اونانا و سیمونه اینزاگی در مورد رقابت های اینتر در لیگ قهرمانان تا کنون و آرزوهای آنها برای پیروزی قبل از بازی یک چهارم نهایی خود با بنفیکا را صحبت کردند

 

نراتزوری با پیروزی پرتنش 1-0 مقابل پورتو در مرحله یک هشتم نهایی، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها را به دست آورد و حالا باید به مصاف بنفیکای قهرمان لیگ پزتقال برود. -فینال

 

پیروز این مسابقه در نیمه نهایی به مصاف برنده میلان – ناپولی می رود و مسیری در دسترس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایجاد می کند، چیزی که اینتر بیش از یک دهه است که به آن نرسیده است.

 

در ابتدا اونانا در صحبت با بخش رسانه یوفا

درباره احساس پیوستن به اینتر در تابستان گذشته صحبت کرد.

 

🎙ورود به شهری مانند میلان عالی بود و فوق العاده است. مردم فوق العاده هستند. من در یک باشگاه بزرگ هستم و در اینجا بسیار خوشحالم. روز اول احساس کودکی کردم.»

 

او به رابطه خود با سمیر هاندانوویچ کهنه کار نراتزوری اشاره کرد.

 

🎙بازیکنان مهمی در اینجا وجود دارند، بازیکنان برتری که می دانند چگونه به شما کمک کنند، مانند سمیر که یک اسطوره است. او کارهای زیادی برای باشگاه انجام داده است و تمرین هر روز با او یک افتخار است.

رابطه ما فوق العاده است. در سطح شخصی او کمک زیادی به من می کند و من بسیار خوشحالم که در کنار او هستم.”

 

دروازه بان 27 ساله کامرونی درباره احساس خود برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

 

🎙هاندانوویچ قبل از بازی با پورتو با ما صحبت کرده بود تا به ما انگیزه بدهد و فکر می کنم او در مورد کاری که باید در زمین انجام می دادیم حرف درستی زد و بعد از بازی، او واقعا خوشحال بود. برای ما فوق‌العاده بود، زیرا از آخرین باری که اینتر به این مرحله رسیده بود، 12 سال می‌گذشت، بنابراین این چیز مهمی برای جشن گرفتن بود.»

 

اونانا درباره یک سیو حیاتی که مقابل پورتو انجام داد و اینکه چرا اینتر با او قرارداد امضا کرد، گفت:

 

🎙این یک سیو بسیار مهم بود و آن یکی در پایان با پورتو، هم برای باشگاه و هم برای من مهم بود. به همین دلیل است که اینتر از من می خواست تا همان طور که بودم بازی کنم. تا اینجای کار از عملکردم بسیار راضی هستم، اما بالاخره اینجا هستم تا کارم را انجام دهم.

و من خوشحالم که این سیو را انجام دادم، مخصوصاً به این دلیل که به ما اجازه داد تا در مسابقات پیش برویم، که مهمترین چیز برای ما است. و ما این کار را با رنج انجام دادیم.

این می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد. شما نمی توانید همیشه خوب بازی کنید. به نظر من، اگر برای رسیدن به پیروزی باید زجر بکشیم، آن را می پذیرم.

 

در نهایت، اونانا در مورد جاه طلبی های خود و اینتر برای این فصل صحبت کرد:

 

🎙ما به یک چهارم نهایی رسیده ایم و فکر می کنم اینتر، این باشگاه و بازیکنانش می توانند آرزوی بردن همه چیز را داشته باشند. بنابراین، ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا هر چه بیشتر در مسابقات قهرمان شویم.چه به فینال برسیم یا نه، همیشه بهترین تلاش خود را خواهیم کرد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد، حتی اگر موفق نشدیم، باید با این آگاهی به خانه برگردیم که هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم، اما خدایان فوتبال در کنار ما نبودند.»

سیمونه اینزاگی درمورد وظایف اصلی خود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی صحبت مرده است، و میگوید اینتر برای رویارویی با بنفیکا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سه شنبه شب آماده می شود.

نراتزوری در هفته‌های اخیر خود را در آب‌های دشواری یافته‌اند و شش بازی متوالی را در تمام رقابت‌ها بدون پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

اکنون بیش از هر زمان دیگری تصور می شود که اینزاگی در خطر از دست دادن شغل خود قرار دارد و فهرستی از نامزدهای بالقوه از سراسر اروپا برای جایگزینی او در تابستان در هفته های اخیر خبرساز شده است.
با این حال، اینتر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و اینزاگی معتقد است که اینتر برای غلبه بر بنفیکا در ورزشگاه دالوز باید در بهترین حالت خود باشد.
اینزاگی عصر دوشنبه به رسانه ها گفت:

🎙”فردا می دانیم که مقابل حریف قوی و با کیفیت هستیم و بازی آسانی نخواهد بود، اما می دانیم که با هم – و فکر می کنم این کلمه ای است که باید در دو ماه آینده استفاده کنیم، – ما باهم می توانیم راضی از زمین بیرون بیاییم
هدف این بود که در ماه آوریل همچنان در تمامی مسابقات حضور داشته باشیم. ما در لیگ کم کاری داریم، اما این شانس را داریم که بجنگیم.بنفیکا تیم فوق العاده ای است. آنها مانند پورتو در لیگ خود مسلط هستند. این مسابقه ای خواهد بود که در آن لحظاتی برای تهاجمی و برخی دیگر تدافعی وجود خواهد داشت. بنفیکا به سمت شما خواهد آمد، نه همیشه، اما باید یک بازی را با مغز و قلب خوب انجام دهید.آنها یک تیم عالی هستند. آنها در لیگ قهرمانان اروپا در یک سفر عالی هستند و در لیگ کشور خودشان هم همینطور. آنها کیفیت دارند، بازیکنان تکنیکی دارند، فضاها را خیلی خوب اشغال می کنند، چه در مالکیت و چه خارج از مالکیت.آنها تیمی هستند که زیاد می دوند، تیمی که از ابتدای سال فقط دو بازی را باخته است، آخرین بازی جمعه مقابل پورتو. ما باید در انجام بازی خودمان خوب باشیم.”

روزنامه نگاران از اینزاگی خواستند تا ارزیابی خود را از تساوی ناامیدکننده 1-1 اینتر مقابل سالرنیتانا در سری آ در عصر جمعه ارائه دهد.
او پاسخ داد:

🎙 «سال گذشته ما 5-0 پیروز شدیم و شاید در روز جمعه به این خوبی بازی نکردیم. تنها در نیمه اول چهار شوت به سمت دروازه داشتیم و سه گل زدیم، این بار بیش از بیست ضربه داشتیم و یک گل زدیم. می دانیم کجا اشتباه کرده ایم، همیشه انتقاداتی وجود دارد.»

نراتزوری ها باید بدون تیم اصلی هاکان اوغلو و میلان اسکرینیار در شب بازی کنند زیرا هر دو به بهبودی از مصدومیت خود ادامه می دهند.
اینزاگی در مورد غیبت ها افزود:

🎙 آنها دو بازیکن بسیار مهم هستند، مشخص است که غیبت های بنفیکا نیز وجود خواهد داشت. دوست داشتم با دو تیم کامل بازی کنم.
چالهان اوغلو، امیدوارم بتوانم او را در مونزا در کنار خود داشته باشم. برای اسکرینیار، شاید کمی بیشتر طول بکشد.”

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید