| | |

کیمیش در پیراهن اینترمیلان بایرن‌مونیخ ستاره ایتالیا را می‌خواهد

فوتبال۷۲۴ _ با تکنیک خوب و پویایی عالی ، بارلا به یکی از بهترین بازیکن سری A تبدیل شده است. در SPORT1 ، دو نماد اینترمیلان درمورد ستاره میانه زمین اینتر توضیح می دهند.

در دیدار اینترمیلان و‌ یوونتوس بعد از یک توپ بلند از الساندرو باستونی ، بارلا از دفاع یووه فرار کرد و توپ را به گوشه سمت راست سانتر رساند تا نتیجه 2-0 به سود اینتر شود.

حداکثر تا آن زمان ، ساردینی بومی در سن 23 سالگی به مقام افسانه ای کوچکی دست یافته بود و نراتزوری برای آخرین بار در سال 2016 قهرمان سری‌آ را شکست داده بود.

بارلا با وجود کریستیانو رونالدو یا زلاتان ابراهیموویچ ، در حال حاضر باید بهترین بازیکن در سری A باشد. عصر سه شنبه ، اینتر این فرصت را دارد که ارزش فعلی خود را در مرحله یک چهارم نهایی کوپا د ایتالیا برابر رقبای محلی آث میلان بار دیگر مشخص کند.

اما آنچه هواداران اینتر دوست ندارند:

بارلا به دلیل نمایش های خارق العاده در فصل جاری ، در لیست اکثر باشگاه های بین المللی قرار گرفته است. از آنجا که میلانی ها نیز از نظر مالی مشکل دارند ، در مرکز آموزش در اپیانو ژنتیل این نگرانی وجود دارد که این باشگاه نتواند ستاره جوان را فراتر از فصل جاری نگه دارد.

بارلا احتمالاً بسیار گران است

رسانه های ایتالیایی با نگرانی گزارش کردند که این باشگاه با بدهی بالا نتوانسته دو حقوق آخر سال گذشته را پرداخت کند. اینتر که با ناکامی های مربوط به کوید وضعیت خوبی ندارد ، از رئال مادرید نیز خواست که پرداخت برای اشرف حکیمی را به تعویق بیندازد.

اکنون حتی بحث فروش تیم نیز جای بحث دارد.

برای شخصی مانند بارلا ، که قبلاً در تیم ملی تأثیر زیادی گذاشته است ، این می تواند به معنای تغییر باشگاه باشد. هافبک میانی که قراردادش بدون بند خروج تا سال 2024 ادامه دارد ، در ترنسفرمارکت 55 میلیون یورو تخمین قیمت زده شده است ، بنابراین باشگاه جدید او برای اطمینان از جذب مجبور است دست را تا انتها در جیب های خود فرو برود!

با خیال راحت می توان فرض کرد که طرح‌های بایرن از نظرها پنهان نماند. گازتادلااسپوزت اخیراً گزارشی درباره “اولین سیگنالهای” مونیخ به مدیر اینترمیلان را منتشر کرده است. جای تعجب نیست ، زیرا به نظر می رسد بارلا نسخه فانتزی فلوخین نایهویس است که آخرین بار به عنوان خرید جدید برای فصل آینده مورد بحث در بایرن قرار گرفت.

بارلا پیش از این با 18 بازی بین المللی (و چهار گل) برتری خوبی را در مقایسه با همتای گلادباخ خود تعیین کرده است.

آلتوبلی: این یک کودتای واقعی برای بایرن است

الساندرو آلتوبلی ، نماد اینتر در مصاحبه با SPORT1 گفت:🔻

“اگر بایرن می توانست بارلا را به خدمت بگیرد ، این یک کودتای واقعی است.”

این مهاجم سابق که بین سالهای 1977 و 1988 317 بازی با لباس سیاه و آبی انجام داده و 128 گل به ثمر رسانده است ، از حضور این بازیکن در اینتر ابراز خوشحالی کرده است.

آلتوبلی می گوید: 🔻

“او در حال حاضر یکی از قوی ترین هافبک های اروپا است.” “بارلا در حرکت از عمق دفاع مانند یک مهاجم و به همان خوبی است. و هنوز هم توانایی بالقوه استفاده نشده ای دارد.”

جوزپه برگومی ، که در فینال 1982 مقابل آلمان با ایتالیا قهرمان جهان شد ، این هافبک را که فقط 1.72 متر قد دارد یکی از بهترینها می‌داند
کاپیتان سابق اینتر در SPORT1 گفت:🔻

“بارلا برای هر تیمی از جمله بایرن مناسب است.” “او یک بازیکن باکس‌تو‌باکس است و تمام امکانات مورد نیاز شما به عنوان هافبک میانی را دارد.”

از نظر برگومی ، بارلا نمونه اولیه جوشوا کیمیچ با پیراهن اینتر است.

“در تیم ملی او کمی تهاجمی تر از اینتر بازی می کند ،”

او به Sky Italia توضیح می دهد.

“او یک احساس عالی ، یک تکنیک عالی دارد و یک رهبر واقعی است. اگرچه او با اندازه اندام کوچک خود براحتی تحت تأثیر مدافعین قرار نمی گیرد ، اما پویایی خارق العاده ای را به میدان می آورد. ”
من هرگز بارلا را رها نمی کنم

بازیکن ملی پوش با دو گل و هشت پاس گل ، پیشرفت های تهاجمی خود را در فصل جاری ثابت کرده است ، اما در عقب زمین او یک دیوار محافظ واقعی در مقابل زنجیره دفاعی آنتونیو کونته را تشکیل می دهد.

ماسیمو راستلی ، مربی سابق ، که او را در کالیاری تحت هدایت خود داشت می‌گوید🔻

” بارلا نشان داد که سال به سال پیشرفت کرده و پیشرفت می‌کند
هنگامی که او در سال 2019 به میلان نقل مکان کرد ، او جایی را که در قلبش بود را انتخاب کرد. او همیشه با یک پیراهن بزرگ مانند اینتر بسیار خوب می‌درخشد. اما این برای پیراهن تیم ملی نیز صدق می کند. مثل اینکه او سالها در اینتر بوده است.”

علی رغم وضعیت مالی نامطمئن ، آلتوبلی از این ترس ندارد که هواداران اینتر مجبور باشند کمتر چیزی مثل پیروزی برابر یووه را ببینند

. “اینتر قصد فروش بارلا را ندارد ، اینتر هرگز بهترین بازیکنان خود را نمی فروشد!”

برگومی در این باره چندان مطمئن نیست. او می گوید:

“بارلا با همراهی روملو لوکاکو ، حکیمی و استفان دووریج یکی از مهمترین بازیکنانی است که من قطعاً دست از آن نخواهم کشید.” “من نمی دانم که آیا اینتر مجبور به فروش او می شود یا نه

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید