رومنیگه فلیک
| | |

کارل هانس رومنیگه : همکاری بایرن و هانسی فلیک‌ طولانی‌ خواهد بود

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارل هانس رومنیگه رئیس داخلی تیم بایرن‌مونیخ بعد از کسب سه‌گانه دوم این تیم در‌ تاریخ ۱۲۰ ساله باشگاه مصاحبه ای با نشریه بیلد درباره اوضاع تیم و هانسی فلیک انجام داده است.

رومنیگه درباره قرارداد هانسی فلیک :

هانسی در اینجا قرارداد سه ساله دارد. او در بایرن بسیار احساس راحتی می کند. هدف ما یک همکاری طولانی و مستمر با هانسی است زیرا او کاملاً متناسب تیم است. او در اینجا چیز خوبی ایجاد کرد و توسعه تیم را باورنکردنی انجام داده است.

رومنیگه درباره سانه گفت:

لروی سانه با تیم هماهنگ می‌شود. لروی یک فرد عالی است، او با بایرن مونیخ خوب تمرین می کند. او شخصیت خوبی دارد، او بسیار جاه طلب است. او مناسب ماست، او در بایرن سرگرم کننده خواهد بود. بایرن با او بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

او درباره تیم گفت:

ما باید این ایده را کنار بگذاریم که یک تیم تنها 11 بازیکن باشد. امروز شما باید 17-18 بازیکن برتر داشته باشید و برخی از جوانان که می توانند پیشرفت کنند. رابرت لواندوفسکی پس از فینال به من گفت که یکی از دلایلی که ما برنده لیگ قهرمانان شدیم به این دلیل بود که بهترین نیمکت را داشتیم.

رومنیگه درباره تیاگو:

باشگاهی که او انتخاب کرده است باید اکنون به سمت ما بیاید، زیرا او هنوز یک سال قرارداد دارد. هیچ فروشی در تابستان در بایرن وجود نخواهد داشت، به خصوص بعد از این مسابقات. بازیکنان بعد از پیروزی لیگ ‌قهرمانان ‌اروپا ارزان تر نمی شوند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید