مقصد بعدی برای ستاره آرژانتینی چیست؟ اندی وست نویسنده کتاب لیونل مسی و هنر زندگی‌‌

به گزارش فوتبال۷۲۴ اندی وست نویسنده کتاب  لیونل مسی هنر زندگی درباره اتفاقات اخیر واکنش نشان داده و مقاله ای در بی‌بی‌سی نوشته است

چه تیم‌هائی میتوانند سوپر استار آرژانتینی را  بخرند؟

شکی نیست که هر باشگاهی در جهان آرزو می کند که این بازیکن را در تیم خود داشته باشد

اما وضعیت مسی پیچیده است و واقع بینانه است که بپذیریم تعداد بسیار کمی از باشگاه ها فرصتی برای به دست آوردن او و به دست آوردن خدمات او دارند.

بیایید به گزینه های مسی نگاه کنیم:

شانس وی در لیگ برتر انگلیس چگونه است؟‌‌

پپ گواردیولا ، سرمربی این بازیکن در بارسلونا گفت: مسی "بهترین بازیکنی است که من تاکنون دیده ام."‌‌
پپ گواردیولا ، سرمربی این بازیکن در بارسلونا گفت: مسی “بهترین بازیکنی است که من تاکنون دیده ام.”‌‌

 

مسی برای چندین سال از پیروان مشتاق فوتبال انگلیس بوده و علاقه و دانش زیادی از لیگ برتر انگلیس از طریق دو دوست نزدیک خود ، سرخیو آگوئرو و فابرگاس دارد که مدت زمان طولانی را در انگلیس گذراند.

مطمئناً منطق زیادی در این مفهوم وجود دارد که وی به منچسترسیتی بپیوندد. پپ گواردیولا ، سرمربی سیتی و دستیارانش در بارسلونا با مسی کار کرده‌اند.

یکی از مهمترین عواملی که مسی را به سمت سیتی تشویق می کند این است که این باشگاه یکی از معدود باشگاه هایی است که وسایل مالی برای پرداخت دستمزد مورد نظر او را دارد. در سطح فوتبال ، مسی می داند که گواردیولا چارچوبی را در این تیم انجام می دهد که به او امکان درخشش و برتری می دهد ، کاری که او در چند سال گذشته در بارسلونا از دست داده است.

با این حال ، طبق گزارشات اسپانیا ، سیتی با رقابت جدی از همسایگان خود منچستریونایتد روبرو خواهد شد ، زیرا شبکه تلویزیونی ملی اسپانیا بعد از ظهر سه شنبه گزارش داد که یونایتد تلاش های جدی برای ترغیب مسی برای پیوستن به اولترافورد انجام می دهد.

برخی از هواداران مسی ممکن است این گزارش ها را مسخره بدانند ، به خصوص که یونایتد اخیراً در بازار نقل و انتقالات اشتباهات بسیاری مرتکب شده است.
اما گلیزرها هم قدرت و‌هم امکانات مالی کافی برای این انتقال را دارند
انها از برندسازی و تجارت ورزشی درآمد زیادی دارند و ارزش تجاری مسی‌را خوب می‌دانند

چلسی ، لیورپول و آرسنال عمداً پیشنهادهای جسورانه داده اند.
نگرانی از سمت خانواده مسی برای سازگاری با زندگی در انگلیس نیست ، زیرا فرزندان وی در حال حاضر در یک مدرسه انگلیسی در حومه شهر بارسلونا درس می‌خوانند

تیم‌های با کیفیت بالا در اروپا

 

مسی هنوز آرزو دارد که بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. او از سال 2015 تاکنون  قهرمانی در این رقابت ها را بدست نیاورده است.‌‌

 

و می‌رسیم به اروپا ، پاری سن ژرمن که هفته گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا از بایرن مونیخ شکست خورد ممکن است تنها امید آنها برای پیروزی در مسابقات سال آینده را در این ببینند که مسی را در تزکیب خود قرار دهیم. مانند سیتی ، باشگاه پاریس از لحاظ پرداخت هزینه های انتقال مسی ، توانایی مالی بیش از هر باشگاه دیگری را دارد.

این ایده ممکن است برای مسی جذاب به نظر برسد ، زیرا حرکت به پاری سن ژرمن باعث می شود که او دوباره در کنار نیمار بازی کند. رفتن ستاره برزیلی بارسلونا در سال 2017 یکی از دلایل اصلی برای ناامیدی ستاره آرژانتینی از باشگاه فعلی وی بود.

باشگاه ایتالیایی ، اینتر میلان نیز ممکن است در تعقیب مسی باشد ، زیرا صاحبان این باشگاه ، شرکت Soning Holding ، مشتاق به پایان دادن تسلط یوونتوس در لیگ اول هستند و گزارش ها حاکی از آن است که رئیس باشگاه اینتر استفان ژانگ قبلاً مذاکرات امیدوارکننده ای با نمایندگان مسی انجام داده است.

این امیدها به دلیل تحولاتی که روز سه شنبه رخ داد ، بسیار افزایش یافت و با توجه به آنها ، امکان دستیابی به آرزوی بسیاری از افراد مشتاقان برای رویارویی مجدد مسی و کریستیانو رونالدو ، افزایش یافته است.

یک پیشبینی دیگر نیز وجود دارد ،
رئال مادرید
اما شانس آنها ​​در بدست آوردن مسی ، بسیار ضعیف و یا حتی وجود ندارد. گزارش های اخیر مبلغ پیشنهادی از طرف باشگاه سلطنتی به سرعت توسط کمپ مسی رد شد و این گزینه بدون در نظر گرفتن شدت عصبانیتی که مسی نسبت به بارسلونا احساس می کند ، تمام شده است.‌‌

 

بازگشت به وطن یا سفر به شرق‌‌

 

ژاوی که در حال حاضر مربی باشگاه السد قطر است ، 11 سال در کنار مسی در بارسلونا بازی کرد‌‌

انتخاب عاطفی برای مسی این است که به آرژانتین کشور خود برگردد و دوباره به باشگاه دوران جوانیش در زادگاهش روزاریو بپیوندد.

مسی سابقا می گفت که او مایل به بازی برای نیل است که فوتبال خود را به عنوان یک کودک در آن شروع کرده اما افزود که نگرانی های امنیتی درباره امنیت سه فرزندش باعث می شود او در شرایط فعلی از این کار صرف نظر کند.

حرکت به سمت نیل نیز نشان دهنده افت قابل توجهی در سطح بازی است و شکی نیست که اعتقاد مسی مبنی بر اینکه هنوز قادر است در سطح بالا بازی کند ، مانع از حرکت او به هر لیگ ضعیفی خواهد شد. .

به همین دلایل ، ما ایده سفر مسی را به سمت قاره آسیا رد می‌کنیم. علیرغم رضایت هم تیمی های سابق ژابی (در قطر) و آندرس اینیستا (در ژاپن) از تجربیات خود در باشگاه های آسیایی ، تفاوت در این است که اعتراف می کنند عملکرد آنها با ترک نوکمپ شروع به افت کردن شده است‌.

در مورد مسی ، او معتقد است که او هنوز هم می تواند در بالاترین سطح قرار بگیرد و از همه مهمتر ، او آرزو می کند بعد از ناکامی در قهرمانی لیگ قهرمانان برای چندین سال با بارسلونا ، مجدداً جام قهرمانان را بدست آورد.‌‌

اقامت در بارسلونا؟

 

اگرچه عزم مسی برای ترک بارسلونا واقعی به نظر می رسد ، ما نمی توانیم احتمال ماندن در باشگاه فعلی او را رد کنیم.

اعلامیه وی در روز سه‌شنبه شاید چیزی نبوده باشد بجز تلاش نهایی برای کنار گذاشتن منبع اصلی شکایت و نارضایتی وی، رئیس باشگاه بارسلونا بارتومئو.

با این حال ، حتی اگر این تلاش ناکام باشد ، ادعای بارتومئو برای نبردهای حقوقی ممکن است او را به ادامه این روند ترغیب کند و اصرار داشته باشد که مسی تنها در صورت موافقت باشگاه می تواند بند فسخ قرارداد خود با بارسلونا را فعال کند
او تصریح می کند تیم خریدار باید 700 میلیون یورو بپردازد و بارتومو برای جلوگیری از خروج مسی به صورت رایگان از باشگاه آماده مبارزه در دادگاه می شود.
در این حالت ، ما می توانیم با بدترین سناریو ممکن برای هر هوادار فوتبال روبرو شویم:
مسی فصل فوتبال 2020 تا 21 به طور کامل از دست خواهد داد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید