مسی فسخ
| | |

آسوشیتدپرس تایید کرد مسی بارسلونا را ترک می کند، بند فسخ قرارداد به دلیل کووید 19 معتبر است

فوتبال724– بارسلونا تأیید کرده است که کاپیتان و ستاره آنها لیونل مسی به آنها گفته است که می خواهد با فسخ قراردادش این تابستان باشگاه را ترک کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، غول كاتالانی روز سه شنبه مستقیماً با آنها تماس گرفتند تا تأیید كنند كه آنها اسناد و مداركی از سوپراستار آرژانتینی دریافت كرده اند كه وی قصد دارد فوراً از این باشگاه خارج شود.

این گزارش چندین گزارش در رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی را تأیید می کند که ادعا می کنند مسی بارسلونا را ترک می کند و سعی خواهد کرد بند قرارداد خود را فعال کند که به وی اجازه می دهد قرارداد خود را فسخ کند.

مسی در طول دوران بازی خود در نیوکمپ، موفق به کسب شش جایزه توپ طلا شده و خود را به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست هایی که تاکنون در این ورزش بازی کرده است، مطرح کرده است.

این بازیکن 33 ساله یک بند در قراردادش دارد که به او اجازه می دهد تا پایان هر فصل باشگاه را ترک کند و در حالی که تصور می شد مهلت در ماه ژوئن گذشته باشد، مارکا می گوید وکلای او معتقد هستند که به دلیل طولانی شدن فصل 20-2019 این مهلت هم تمدید شده است.

مسی در 731 بازی رسمی برای بارسلونا 634 گل به ثمر رسانده است، اما به نظر می رسد اکنون زمان حضور وی در این باشگاه به پایان رسیده است و او امیدوار است که آزاد شود.

نوشته‌های مشابه