کمک مالی
| | |

استیون جرارد به یاری لیورپول شتافت

بنیاد خیریه استیون جرارد برای کمک به تامین غذای شهر لیورپول مبلغ 5 هزار پوند به بانک غذای مرسی‌ساید کمک کرد.

به گزارش Liverpool Echo– بنیاد خیریۀ استیون جرارد مبلغ پنج هزار پوند را به بانک غذای شهر لیورپول اهدا کرد تا این مبلغ صرف تهیه غذا برای افراد بی‌بضاعت در این شرایط سخت شود.
این روزها تمام دنیا با معضل انتشار ویروس کرونا مواجه هستند و شهر لیورپول نیز از این قاعده مستثنا نیست و خیلی‌ها معتقدند که این ویروس را مادریدی‌ها برای شهر لیورپول به سوغات آوردند.
هفتۀ گدشته طی اطلاعیه‌ای شهر لیورپول از مردمش خواست تا طی یک عمل خیرخواهانه به کمک بانک غذای این شهر بشتابند و به نحوی به افرادی که با فقر غذایی در این شهر دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کنند.

استیون جرارد طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

به نمایندگی از بنیاد خیریه اعلام می‌کنم که مفتخرم این مبلغ را به بانک غذای لیورپول اهدا کنم تا توانسته باشم به نحوی افرادی را که در این شرایط سخت به آن نیازمند هستند را حمایت کنم.
بانک غذا واقعا این روزها نجات دهندۀ زندگی بسیاری از افراد بوده‌است و یقینا بعد از این هم به حمایت‌های خود ادامه خواهد داد.
مردم نیز باید در این عمل خیرخواهانه که آغاز شده‌است شرکت کنند و کمک‌های خود را به دست اینگونه نهاد ها برسانند تا بتوان مطمئن شد افراد نیازمند در این شرایط از حمایت لازم برخوردار می‌شوند. کمک‌های مردم فرقی نمی‌کند که کوچک باشد یا بزرگ؛ یقینا با همکاری مردم یک اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید