| |

بایرن‌مونیخ طلبکار ۹۵۰ هزاریوروئی بارسلونا که با قهرمانی خود ۵میلیون یورو به بارسا ضرر رساند 🔻

بارسلونا به شدت بدهکار است:

بایرن هنوز منتظر هزینه انتقال ویدال است

به گزارش فوتبال۷۲۴ باشگاه بارسلونا با بیش از یک میلیارد یورو روبرو است و هنوز هم به چندین باشگاه برای نقل و انتقالات گذشته بدهی دارد. بایرن نیز یکی از طلبکاران است

بارسلونا به دلیل بیماری کرونا بسیار عمیق تر از آنچه در گذشته تصور می شد در بدهی فرو رفته است. طبق گزارش رسانه ها ، بدهی های باشگاه برتر اسپانیا رقمی خیره کننده 1.17 میلیارد یورویی است!

طبق گزارش “AS” ، از این میزان ، 730.67 میلیون یورو تنها بدهی های کوتاه مدت است

طلبکاران همچنین شامل چندین باشگاه برتر اروپا از جمله بایرن هستند.

طبق گزارش “مارکا” ، کاتالان ها هنوز بخشی از مبلغ انتقال آرتورو ویدال را که در تابستان 2018 به مبلغ 20 میلیون یورو به بارسا نقل مکان کرد ، به قهرمان رکورد آلمان بدهکار هستند.
از این مبلغ 950،000 یورو باید پرداخت شود. حالا شیلیایی دیگر حتی برای بلوگرانا بازی نمی کند. او تابستان گذشته دو سال پس از امضای قراردادش به اینترمیلان منتقل شد – انتقالی رایگان!

به خاطر برد بایرن در لیگ‌قهرمانان بارسا مجبور شد پنج میلیون به لیورپول بپردازد

در حقیقت ، ویدال یک مورد نسبتاً کم اهمیت در کارنامه بیش از حد مشکوک کاتالان ها است.

طبق گزارش “AS” ، بارسا به دلیل پرداخت های فوق العاده نقل و انتقالات با 196 میلیون یورو ، به باشگاه های دیگر بدهکار است.
طلبکاران همچنین شامل لیورپول نیز هستند که طلبی در‌حد رقم 40 میلیون از مبلغ 145 میلیون یورو از انتقال فیلیپ کوتینیو در زمستان 2018 را دارند.

واقعیت عجیب: این بازیکن برزیلی تبدیل به یک انتقال عجیب و غریب برای بارسا شد و تنها یک سال و نیم بعد به بایرن قرض داده و با آن به عنوان بازیکن ذخیره لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد. با توجه به موفقیت کلاس برتر در راه آنجا ، بارسا نیز توسط بایرن 8-2 در هم کوبیده شد
حال کاتالان ها باید پنج میلیون یورو پاداش به قرمزها بپردازند.

بارسا GAU: لیونل مسی قبل از انتقال رایگان در تابستان

باشگاه برتر مغرور کاتالان ، که پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است ، ماه ها در آستانه ورشکستگی است. مذاکرات باشگاه و بازیکنان در مورد معافیت 190 میلیون یورویی از دستمزد تاکنون به نتیجه نهایی منجر نشده است.

اما این همه ماجرا نیست:

قرارداد سوپر استار لیونل مسی در تابستان به پایان می رسد. در این صورت بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه می تواند باشگاه را ترک کند بدون اینکه بارسا یک سنت دریافت کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید