| |

مصاحبه جمال موسیالا با بیلد ورزشی

جمال موسیالا درباره امضای قرارداد حرفه ای در بایرن:

«این رویای کودکی من بود که به حقیقت پیوسته است. بسیار خوشحالم و می خواهم در آینده به بازیکن مهمی در بایرن تبدیل شوم.»

Image

در مورد توماس مولر :

«توماس بسیار به من کمک می کند. من بسیار سپاسگزارم که می توانم در هر تمرین و هر بازی از او بیاموزم. او همیشه آماده شنیدن حرفهای من است. او قبل از بازی لاتزیو به من پیامک داد و گفت که من باید شجاع باشم و برای من آرزوی موفقیت کرد. این برای من خیلی معنی داشت.

من رقیبی برای توماس نیستم. او یکی از بهترین بازیکنان پست شماره 10 در جهان است. من می توانم با تماشای بازی او  چیزهای زیادی را از او یاد بگیرم. من آن را به عنوان یک نقطه ضعف نمی دانم (که او پیش روی من باشد). [روزی نوبت] بازی کردن من فرا می رسد و من می توانم در چندین موقعیت بازی کنم.

خوشحال می شوم اگر بتوانم در مسابقات یورو با توماس بازی کنم. قطعا در بازی های باقی مانده همه تلاشم را میکنم تا خودم را برای مسابقات یورو به سطح قابل قبولی برسانم. حالا من مشتاق شناختن تیم در ماه مارس هستم. آقای لوو و آقای بیرهف در حین گفتگو احساس خوبی به من دادند.»

در مورد احتمال جایگزین داگلاس کاستا شدن در پست وینگر:

«داگلاس یک بازیکن فوق العاده است. از اینکه او با ما است خوشحالیم. من در این فصل چند بازی را در پست وینگر انجام دادم. من از دریبل زدن و وارد دوئل های یک به یک شدن لذت می برم.»

Image

«من اغلب بعد از تمرین، جلسات تمرینی اضافی را با میروسلاو کلوزه انجام داده ام و در حال کار بر روی مهارت تمام کنندگی خودم هستم. من می توانم چیزهای زیادی را از یک مهاجم سابق در کلاس جهانی یاد بگیرم. من همچنین با هرمان گرلاند روی ضربات سر کار کردم. هنوز هم باید [در این مهارت ضربه سر] عقب ماندگی ام را جبران کنم.(می خندد).»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید