گواردیولا پورتو
| | | | | |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از دیدار با اورتون

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم اورتون فردا میزبان تیم‌منچسترسیتی در هفته ۲۴رقابتهای لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ است
قبل از دیدار پپ گواردیولا در‌کنفرانس خبری به نکاتی از جمله بازی لیگ قهرمانان اشاره کرد

گواردیولا درباره آگوئرو🔻

سرخیو یک سال مصدوم است بنابراین نمی تواند از ابتدا شروع کند – اما او آماده بازگشت است. او آخرین بازی نیمکت نشین بود و دوباره خواهد بود. ایلکای خیلی بهتر شده اما فکر نمی کنم او برای فردا در دسترس باشد. بقیه بازیکنان خوب هستند ، به جز ناتان آکه.

پپ دربازه دیبروینه🔻

او واقعاً بهتر می شود. امروز او تمام تمرینات را با گروه ، با همه ما انجام داد. خیلی بهتر شده است

گواردیولا درباره وضعیت خوب دفاعی 🔻

ما چنین حسی نداریم [شکست ناپذیری]. همه کارهایی که ما انجام داده ایم به این دلیل است که زیاد می دویم و بازی خوبی داریم. هر بازی سخت است ، فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازی بعدی مهم است.

 

گواردیولا درباره اورتون 🔻

اورتون همیشه یکی از بزرگترین تیم ها بوده است. در این فصل آنها بهتر هستند و این طبیعی است – کارلو بازیکنان خود را بهتر می شناسد. آنها مثل همه تیم ها بالا و پایین داشته اند ، این طبیعی است. کیفیت کارلو همیشه وجود داشته است.

ایا روبن دیاز از ابتدا در ترکیب است؟🔻

بله [دیاس می تواند شروع شود]

پپ درباره بوروسیامونشن‌گلادباخ🔻

هیچ کس در مورد بوروسیا مونشن گلادباخ فکر نمیکند. من می دانم که با آنها روبرو خواهیم شد اما به بازی بعدی فکر می کنیم. ما به اورتون ، سپس آرسنال و سپس بعد از آرسنال به بوروسیا مونشن گلادباخ فکر خواهیم کرد. صادقانه فکر نمی کنم

پپ درباره کلوپ 🔻

آنچه او [کلوپ] در فوتبال جهان تولید می کند استثنایی است. اکنون و در فصول گذشته در آلمان او کار خارق‌العاده‌ای کرده است. فلسفه او فوتبال را برای تماشاگران جذاب می کند. لحظات خوب و لحظات بدی که همه ما داریم او نیز دارد. هیچ مدیری نمی تواند روند پیروزی را حفظ کند. این خسته کننده خواهد بود

 

پپ درباره مربیگری 🔻

بعضی اوقات باید کمی ضرر کنید. شخصاً صحبت کنید . گاها مشکلات از من است، نه همکارانم. گاهی اوقات خوب است که درک کنید کارها چقدر دشوار است و سپس وقتی برمی گردید به کارهایی که انجام می دهید ارزش بیشتری می دهید. شما هرگز کمال پیدا نمی کنید. کاری که ما 16 برد متوالی انجام داده ایم نتیجه آمادگی هرچه بهتر برای بازی بعدی است. دو ماه پیش در فوتبال جهان هیچ کس در مورد قهرمانی ما در لیگ برتر فکر نمی کرد. هنوز هم بسیاری از اتفاقات می تواند رخ دهد. تمام آنچه در ذهن من است اورتون است. ما مطمئناً تعدادامتیازات را فراموش خواهیم کرد. آن لحظه ای است که من انتظار واکنش از همه را دارم

پپ درباره استونز 🔻

کاملاً منتظر او هستیم. او زندگی خود را سامان داد. او یک حرفه‌ای باورنکردنی است. او زخمی نشده است. او استثنایی است.او شرایط را به سمت خودش برگرداند. او تصمیم گرفت که به یک بازیکن برتر تبدیل شود.

پپ درباره لیگ قهرمانان 🔻

برای گلادباخ بهتر است در خانه بازی کنیم. فصل گذشته ما در مادرید بدون هواداران بازی کردیم. دوست دارم در گلادباخ بازی کنم. برای من دشوار است که درک کنم چرا نمی توانیم به آلمان پرواز کنیم اما وقتی همه گیر جهانی است می توانیم به بوداپست پرواز کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید