| | |

کنفرانس خبری توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ و ماتیس دلیخت

ماتییس دی لیخت :

«هالند یکی از بهترین مهاجمان جهان است و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. منچسترسیتی بطور کلی تیم بسیار خوبی است. کل تیم ما باید متمرکز بماند. فردا باید در بهترین حالت و فرم خود باشیم.»

 

در مورد گلش مقابل فرایبورگ :

«مهمترین چیز این است که بردیم و سه امتیاز را گرفتیم. مهم نیست چه کسی گل می زند، [بلکه] فقط اینکه ما برنده می شویم.[مهم است].»

 

درباره بازی فردا:

«البته بازی پیچیده است. مهم اینست که دفاع را به خوبی سازماندهی کنیم. هالند بازیکن بسیار خوبی است، اما بدون پاس های خوب از طرف هم تیمی هایش [موفقیت] برای او سخت خواهد بود. ما باید این کار را در یک عملکرد عالی با کل تیم انجام دهیم.

ما جو خوبی در تیم داریم. برای فردا بسیار با انگیزه هستیم – نمی توانم برای بازی صبر کنم.[بسیار هیجانزده هستم]»

Image

در مورد اینکه آیا سیستم دفاعی 3 یا 4 نفره را ترجیح می دهد:

«من با هر دو سیستم احساس راحتی می کنم. خوشحالم که این تصمیم با من نیست.»

 

در مورد فرمش:

«من سعی می کنم در هر بازی ثبات داشته باشم. دفاع باید همیشه ثبات داشته باشد. سعی می کنم همیشه روی کارم تمرکز کنم و هر روز خوب تمرین کنم. خوشحالم که اکنون اوضاع خوب پیش می رود، اما می دانم که اوضاع در فوتبال همیشه می تواند سریع پیش برود [و تغییر کند].»

 

در مورد کانسلو :

«ژائو بازیکنی باورنکردنی با تکنیکی عالی است. او خیلی خوب بازی می کند. او در آخرین مسابقه واقعا خوب بازی کرد. وقتی از کشور دیگری می آیید، در ابتدا همیشه [همه چیز] سخت است. من متقاعد شده ام که [نقش] او برای ما خیلی مهم خواهد بود.

تیم های خوب زیادی در این رقابت حضور دارند، اما منچسترسیتی یکی از بهترین تیم های جهان است. ما هم تیم قدرتمندی هستیم. بازی بزرگی خواهد بود. آنها تیم قدرتمند و مربی خوبی دارند. آنها هر سال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کنند.»

Image

توماس توخل :

«احساس خاصی وجود دارد وقتی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بعد از بازی یکشنبه بوندسلیگا شروع می‌شوند. ما مشتاقانه منتظر انجام یک کار بزرگ هستیم. این بازی معیاری است که می‌خواهیم خودمان را با آن بسنجیم. میخواهیم آخرین نتیجه خود را ادامه دهیم و عملکرد خوبی نشان دهیم.»

 

در مورد منچسترسیتی :

«نحوه بازی فوتبال سیتی نسبتا واضح است. شما به وضوح می توانید اثر حضور 6-7 ساله پپ در منچستر را ببینید. سبک آنها بسیار تهاجمی است. فکر می کنم ما به خوبی آماده هستیم. این بالاترین سطح فوتبالی است که در اروپا ارائه می شود. آنها در بهترین فرم خود هستند.»

 

درباره هالند :

«آمار او فوق العاده چشمگیر است. ویژگیهای فیزیکی ورزشی و اشتیاق او برای گل زدن برجسته و مشخص است. البته [تیم سیتی] فقط او نیست. سیتی فرصت های زیادی برای هالند ایجاد می کند. ما فقط می توانیم با هم [برای این مساله] راه حل پیدا کنیم. این نیاز به تلاش، تمایل و اراده و حضور [ذهن] در نبردهای تک به تک دارد.»

 

در مورد گواردیولا :

«پپ به تیم هایش سبک خاص خود را می دهد. کاری که او انجام می دهد منحصر به فرد است. ما سعی خواهیم کرد راه حل هایی در بازی با توپ و بدون توپ پیدا کنیم. ما فردا به یک عملکرد عالی نیاز داریم.

هیچ چیز مانع بازی گنبری در پست شماره 9 نیست. او می تواند به چپ و راست چرخش داشته باشد، و با هر دو پا تمام کنندگی خوبی دارد. او سرعت دارد و می تواند دریبل بزند. شاید او صلابت چوپو را نداشته باشد، اما توماس و سادیو هم ندارند. قدرت توماس در اطراف محوطه جریمه است.»

Image

درباره ملاقات با پپ و رشکه در سال 2016:

«در آنزمان بسیار قدردان و سپاسگزار فرصت ملاقات با پپ بودم. مایکل رشکه آن را در آن زمان هماهنگ و برنامه ریزی کرد. این یک فرصت عالی برای من بود. من بسیار سپاسگزارم که پپ به من تصویری از افکارش، و اینکه چگونه به فوتبال می نگرد داد.»

همچنین چنین دیداری با یوپ هاینکس برگزار شد که تاثیر زیادی روی من داشت. اینها رویایی ها و دیدارهایی ویژه است. من از تیم های پپ [درس فوتبال] یاد می گیرم. اما من طرفدار [شخص خاصی] نیستم. ما فردا هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد تا نتیجه خوبی بگیریم و فوتبال بازی کنیم.

این یک بازی کاملا متفاوت از بازی مقابل پاری سن ژرمن است. من مطمئن هستم که لحظاتی وجود خواهد داشت که ما سختی خواهیم کشید. اما ما هم می خواهیم لحظاتی را داشته باشیم که به آنها سخت بگذرد. ما کیفیت و استعداد [لازم] برای اینکار را در تیم داریم.

برای فردا بازیهای هفته‌های اخیر سیتی را آنالیز می‌کنیم. من بعنوان مربی اینجا در لیگ فعال بودم. فکر می‌کنیم که می‌دانیم انتظارات [از ما] چی هست. می‌خواهیم از تسلط بیش از حد آنها جلوگیری کنیم. قبل از مهمترین بازی ها، شعار من این است: کمتر، بیشتر است.

اگر می‌خواهیم شانسی داشته باشیم، به بازیکنانی نیاز داریم که از اعلام ترکیب فردا نا امید شوند و برای حفظ نتیجه یا بهتر شدن نتیجه مشتاق تعویض شدن و به زمین آمدن باشند.

ما چند مصدوم داریم مانند چوپو و بازیکنانی هستند که کوبیدگی دارند. این باعث می شود تصمیم گیری برای اینکه چه بازیکنی بازی کند راحت تر شود. این رقابت شما را مجبور می کند در بالاترین سطح بازی کنید. تصمیم من برای ترکیب من هنوز 100% قطعی نشده است. تصمیم برای یکی دو پست هنوز گرفته نشده است.»

 

در مورد آینده کانسلو :

«نمی توانم پاسخ جدی به شما بدهم. شرایط قرارداد را نمی دانم. فقط خوشحالم که او در کنار ماست. به اندازه کافی مجبور شدم [در تیم] مقابل او بازی کنم. کیفیت او را می دانم. با فرهنگ جدید [سازگار شدن] برای او چندان آسان نیست.

او در مقابل تیم قبلی خود بازی می کند. امیدوارم بتواند احساسات خود را متعادل کند و بیش از حد با انگیزه یا عصبی نباشد.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید