| | |

مصاحبه راجر اشمیت ، سرمربی بنفیکا ، قبل از بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳ مقابل اینترمیلان

به گزارش فوتبال۷۲۴ راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، قبل از بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳ مقابل اینترمیلان ویژگی‌های اینتر را برجسته شمرد، اما خاطرنشان کرد که تیمش «می‌خواهد بهترین بازی خود را انجام دهد».

 

نراتزوری عصر سه شنبه در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی خود به مصاف صدرنشین لیگ پرتغال می رود، بازی حیاتی برای هر دو باشگاه. برنده این بازی با تیم پیروز بازی میلان – ناپولی روبرو می شود و مسیری هیجان انگیز را برای فینال لیگ قهرمانان ایجاد می کند.

 

بنفیکا در مجموع 7-1 مقابل کلوب بروژ در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها به پیروزی رسید، در حالی که اینترمیلان در مجموع 1-0 پورتو را با حالتی پرتنش از پیش رو برداشت.

اشمیت در یک کنفرانس مطبوعاتی ابتدا در مورد تساوی بنفیکا با اینترمیلان صحبت کرد.

🎙من فکر می کنم که در این مرحله، شما فقط با تیم های بزرگ روبرو هستید. برای هر دو تیم این یک مسابقه حیاتی است، اینتر یک تیم برتر و بسیار متمرکز است.ما می خواهیم بهترین فوتبال خود را ارائه دهیم و باید برای یک تیم بسیار قوی آماده باشیم، با این همه کیفیت فردی و گزینه های زیاد، فکر می کنم می دانیم باید چه کاری انجام دهیم، که یک عملکرد عالی باشد.

از او پرسیده شد که آیا در مرحله یک هشتم نهایی بین نراتزوری و پورتو مطالعه کرده است یا خیر.

🎙البته، و ما فقط آن دو مسابقه را ندیدیم. اینتر تیم بسیار با تجربه ای است که می داند در صورت نیاز چگونه فوتبال تهاجمی بازی کند و می تواند به خوبی دفاع کند.
آنها سبک ایتالیایی دارند، اما می دانند که چگونه تغییرات زیادی کنند، ما باید برای هر چیزی آماده باشیم.

سرمربی بنفیکا در مورد تغییرات پس از شکست این تیم مقابل پورتو در روز جمعه اظهار نظر کرد.

🎙«از دست دادن بازی‌ها بخشی از فوتبال است. روز جمعه یک بازی مهم را از دست دادیم، اما در گذشته، بردهای زیادی کسب کردیم و این نیز بخشی از روند رشد است.
“باید از شکست ها برای چیزهای مثبت استفاده کرد، در دو روز گذشته فقط به اینتر فکر کرده ایم.”

از او در مورد ترکیب و برنامه هایش برای ترکیب اصلی سوال شد.

🎙من نمی گویم ترکیب چیست. اگر ترکیب اینتر را به من بگویید، شاید…. ما اوتامندی را نخواهیم داشت، اما دو تعویض بسیار خوب مانند وریسیمو و موراتو داریم.
حیف که آنها نتوانستند اینقدر بازی کنند، وقتی بازیکن برتری مثل نیکلاس را در مقابل خود دارید، سخت است. فردا یکی از آنها شروع کننده است و دیگری از روی نیمکت خواهد آمد. گریمالدو در دسترس است.

در نهایت، اشمیت در مورد اینکه آیا قرعه کشی اینتر به خصوص برای بنفیکا مطلوب است یا خیر صحبت کرد.

🎙خوب، قرعه کشی برای هر دو تیم مساوی است، هر دو تیم شایسته حضور در اینجا هستند. اینتر ممکن است در لیگ مشکل داشته باشد، اما آنها تجربه و کیفیت زیادی در لیگ دارند. این یک مسابقه خاص برای همه است، از من گرفته تا بازیکنان. من از آنها انتظار انگیزه بیشتری دارم، این یک بازی عالی است.اما من از حریفان هم انتظار دارم. در کیفیت آنها شک ندارم، آنها آماده خواهند بود و ما هم باید به همین ترتیب آماده باشیم. بدون اینکه فراموش کنیم که در آن صورت بازی برگشت نیز وجود خواهد داشت.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید