| |

مصاحبه لوییز انریکه سرمربی اسپانیایی به مناسبت پیوستن به پاری سن ژرمن

به گزارش فوتبال۷۲۴ بعد از یک فصل پر تنش تیم پاری سن ژرمن با کریستوفر گالتیه سرمربی خود ، حالا ناصر الخلیفی با لوییز انریکه اسپانیایی و سرمربی سابق بارسلونا قرارداد امضا کرده است

 

انریکه در مصاحبه معرفی خود درباره انگیزه و فعالیتش و هدفش در پی اس جی صحبت کرد:

 

لوئیس انریکه به فرانسوی:

 

🎙«می‌خواستم از باشگاه و رئیس به خاطر اعتمادی که به من داده شده تشکر کنم. من به خوبی فرانسوی صحبت نمی کنم، اما شروع به یادگیری آن خواهم کرد.خوشحالم که به پاریس آمدم تا تجربه جدیدی را تجربه کنم. آشنایی با افراد جدید، زندگی در این شهر، یادگیری زبان جدید و به خصوص تمرین دادن به PSG بسیار هیجان انگیز است.

 

لوئیس انریکه در مورد سبک بازی خود:

 

🎙”ایده من از فوتبال هجومی، تهاجمی، سرگرم کننده برای هواداران و به ویژه فوتبالی است که نتایج خوبی بگیرد. این چالش من است. من به باشگاه کمک می کنم. فکر می‌کنم هواداران واقعاً از اتفاقی که قرار است بیفتد خوششان بیاید.فکر می‌کنم من اولین کسی هستم که در مرکز آموزشی خوابیده‌ام. این مکان فوق العاده ای است که کاملا با بازیکنان سازگار شده است. راحت است، بدون اینکه لزوماً لوکس باشد، هدف این نیست. شرایط خوب است.»

 

لوئیز انریکه در مورد پنجره نقل و انتقالات و رابطه او با لوئیس کامپوس:

 

🎙چطور قرار است کار کنیم؟ ما مدت زیادی است که روی تیم کار کرده ایم، روی مشکلات مربوط به تیم. در طول دوران حرفه‌ای‌ام، اغلب با مدیران ورزشی رابطه خوبی داشته‌ام.من حرفه لوئیس کامپوس را می‌شناسم، کار کردن با او باعث افتخار است. ما نظرات خود را در مورد کاری که می خواهیم انجام دهیم تبادل کردیم. من فکر می کنم ما 100٪ هماهنگ هستیم. پنجره نقل و انتقالات پیچیده است، اما اکنون زمان همه احتمالات است. من مطمئن هستم که تیم بزرگی خواهیم داشت.»

 

لوئیس انریکه درباره آینده امباپه:

 

🎙زمانی که من قرارداد امضا کردم، یا زمانی که درباره معنای تشکیل یک تیم صحبت کردیم، همیشه باز می مانیم. خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. در مورد این موضوع، من آن را خصوصی نگه می دارم، این رازداری حرفه ای است. نمی توانم اعتماد اطلاعات بدهم اما تلاش می کنیم بهترین ترکیب ممکن را بسازیم.هویت هجومی تیم غیرقابل مذاکره است. این فلسفه من است شما باید خود را با بازیکنان خود تطبیق دهید، وظیفه من این است که از بازیکنانم به صورت فردی و جمعی بهترین استفاده را ببرم.من روی همه بازیکنانی که قرارداد دارند و بازیکنانی که در حال حاضر برای به دست آوردن آنها تلاش می کنیم حساب می کنم. پنجره نقل و انتقالات مدام در حال تغییر است. من فکر می کنم که تیم بزرگی خواهیم داشت، مطمئنم. آنچه ما با لوئیس کامپوس و رئیس صحبت می کنیم بین ما باقی می ماند.

 

 

لوئیس انریکه:

 

🎙 «در سه جمله اولم در فرانسه خیلی خوب نبودم. سعی کردم آنها را حفظ کنم، همسرم فرانسوی کامل صحبت می کند، او معلم من است. من فکر می‌کنم ما قرار است خوش بگذرانیم.»

 

 

لوئیس انریکه درباره صحبت با بازیکنان:

 

🎙 هنوز با نیمار صحبت نکرده ام. من با کیمپمبه، موکیله و نونو مندس صحبت کرده ام…اما با هیچ بازیکن دیگری در تیم صحبت نکرده ام. دوست دارم به جاهایی برسم نه اینکه چیزی را تحمیل کنم. البته تصمیم می‌گیرم، اما دوست دارم این تصمیم‌ها با اجماع باشد.»

 

 

لوئیس انریکه درباره امکانات تیم:

 

🎙تیم یک مرکز تمرینی دارد و سرمایه گذاری زیادی روی جوانان انجام داده است. این جوانان بسیار خوش شانس هستند. من از آن دسته مربیانی هستم که به جوانان اعتماد دارم. من می خواهم آنها متعهد شوند. من همه آنها را نمی شناسم، اما خیلی دلم می خواهد این جوانان را ببینم. من آنها را به داشتن یک جاه طلبی بیش از حد دعوت می کنم. من آن را دوست دارم، دوست دارم به آنها فرصت بدهم.”

 

 

لوئیز انریکه در مورد فشار لیگ قهرمانان اروپا:

 

🎙”من عاشق فشار هستم. (…) به این دلیل نیست که رقبا تجربه بیشتری دارند و ما نمی توانیم در سطح آنها باشیم. لیگ قهرمانان برای ما یک هدف است. جاه طلب بودن یک چیز بسیار مثبت در زندگی است. ما می خواهیم بهترین نسخه تیم را داشته باشیم، این یک چالش است و من کاملا آن را می پذیرم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید