| |

کنفرانس مطبوعاتی مائوریسیو پوچتینو در به عنوان سرمربی چلسی

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم چلسی با رسیدن به پایان فصل گراهام پاتر و سومین مربی خود در چند سال گذشته را اخراج کرد و به سراغ مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی اسبق تاتنهام رفت .تاد بولی در نظر دارد تیم را با تفکرات این مربی سرشناس بازسازی کند

 

پوچتینو در اولین کنفرانس خبری خود گفت:

 

🎙 “این مایه خوشحالی و افتخار است که در حال حاضر با باشگاه فوتبال چلسی درگیر هستم. ما بسیار هیجان زده هستیم و می دانید، من به خوبی می دانم که چلسی یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است.این برای ما هیجان انگیز است و چیزی که می خواهیم این است که دوباره شادی را به این باشگاه بزرگ فوتبال بیاوریم. ما سخت کار خواهیم کرد، به گونه ای بازی خواهیم کرد که هواداران بتوانند از فوتبال لذت ببرند – تاریخ چلسی برنده شدن است.

 

بهترین تیم انگلیس از نظر شما؟

 

🎙”در 10، 12، 15 سال گذشته، چلسی بهترین تیم انگلیس است. من به خوبی لیگ برتر و فرهنگ چلسی را می شناسم. فکر می کنم هواداران ما هیجان زده هستند که دوباره در راه پیروزی باشند.همیشه فراز و نشیب وجود دارد… اما چلسی باشگاهی است که داشتن این فراز و نشیب ها غیرممکن است. ما باید مطمئن باشیم که آنچه را که باشگاه نیاز دارد در اوج بیاوریم زیرا تاریخچه باشگاه باید در اوج باشد.”

 

مائوریسیو پوچتینو درباره ترکیب تیم

 

🎙ما تیم باورنکردنی داریم و مطمئناً بازیکنان متعهد را به ارمغان می آوریم که می خواهند بخشی از آن باشند. با هواداران و همه، می توانیم دوباره راهی برای موفقیت پیدا کنیم.”

 

مهمترین چیز از نظر مائوریسیو پوچتینو چیست؟

 

🎙مهمترین چیز این است که بازیکنان و کارکنان باید احساس کنند که اینجا خانه ماست. این تنها مکانی برای آمدن به سر کار نیست، بلکه آمدن اینجا و احساس خانه داشتن است. مسئولیت ما کمک به ایجاد این احساس است.من همیشه معتقدم که با هم می‌توانیم به همه چیز برسیم – شما نمی‌توانید محدودیتی قائل شوید. ما سعی می‌کنیم با این موضوع مبارزه کنیم تا همه با هم در یک سفر فوق‌العاده با هم باشیم.”

 

مائوریسیو پوچتینو درباره رهبری تیم :

 

🎙ما در هر زمینه به رهبران نیاز داریم، نه پیروان و ما به هر کسی فشار خواهیم آورد تا بهترین های خود را به ارمغان بیاورد و بهترین های خود را برای باشگاه ارائه دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید