فردی بوبیچ
| | | | | |

فردی بوبیچ : آندره سیلوا را می خواهیم ولی برای مذاکره در مورد قرارداد سیلوا و ربیچ زود است

فوتبال724- فردی بوبیچ مدیر فنی اینتراخت فرانکفورت بعد از گلزنی آندره سیلوا در بازی برابر مونشن گلادباخ، به تمجید از مهاجم پرتغالی پرداخت. همچنین در مورد قرارداد قرضی وی صحبت کرد.

آندره سیلوا تابستان گذشته با قرارداد قرضی دو ساله از میلان به فرانکفورت پیوست، و در طرف مقابل هم آنته ربیچ به همین صورت از اینتراخت به میلان رفت.

فردی بوبیچ در مورد احتمال خرید دائمی آندره سیلوا با خبرنگاران صحبت کرد.

وی اظهار داشت:

ما قصد روشنی داریم تا او را بعد از اتمام قرارداد قرضی دو ساله باز هم در فرانکفورت نگه داریم، اما در حال حاضر هر آرزویی باید با واقعیت لحظه ای مطابقت داشته باشد.

این مورد در مورد ربیچ نیز صدق می کند، من خوشحالم که بعد از نیاز به یک دوره کوچک تطابق با تیم جدید، بازی های خوبی در میلان انجام داده است. اما من شک نداشتم که هر دو خوب عمل خواهند کرد.

با این حال، در حال حاضر خیلی زود است که به طور قطعی در مورد مذاکرات صحبت کنیم، همه چیز باید در زمان خودش انجام شود.

فردی بوبیچ ادامه داد:

چه چیزی ما را در مورد سیلوا قانع می کند؟ همه چیز. ما او را از نظر حرفه ای و انسانی دوست داریم. او در آلمان به خوبی جا افتاده است، و اغلب بازی های خوبش را تکرار می کند.

برای ما مهم بود که او را به مدت دو سال قرضی بگیریم زیرا در فصول اخیر او تیم ها و کشورهای زیادی را تغییر داده است. ما می خواستیم به او اطمینان دهیم و استمرار را تضمین کنیم.

فردی بوبیچ در مورد رانگنیک و احتمال رفتنش به میلان گفت:

با رانگنیک رابطه خوبی دارم اما با بوبان و مالدینی هم اوقات خوبی داشتم. از ورود احتمالی رالف به میلان استقبال می کنم، اما فقط به عنوان یک هوادار فوتبال.

رابطه من با رالف نمی تواند کمترین تاثیری در مذاکره برای آندره و ربیچ بگذارد، که من تأیید می کنم با یکدیگر ربطی ندارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید