دژان لوورن
| | | |

آیا سرانجام دیوید مویس ، سرمربی وست هام می تواند لورن از لیورپول را به خدمت بگیرد؟

تیم تاک، در اوایل این هفته گزارش داد که دژان لوورن، مدافع لیورپول، توسط تعدادی از باشگاه ها قبل از پنجره نقل و انتقالات تابستانی تحت بررسی است و وست هام یونایتد در بین این تیمها محتمل ترین مقصد لورن است.

تیم تاک گفته که لوورن قصد دارد قرمز های آنفیلد را در این تابستان ترک کند. و طبق گزارش ها، وی مورد توجه باشگاههایی از لیگ برتر است و توجه آنها را جلب کرده است.

با این حال، گزارش حاکی است که لوورن طبق گفته ها هفته ای صد هزار پوند در آنفیلد دریافت می کند. این رقم شاید برای تیمهای لندی مناسب باشد ولی برای دیگر تیمها رقم بالایی محسوب میشود. باید دید اولویت لوورن هنگام تصمیم گیری در مورد نقل مکان مسئله درآمد است یا میزان بازی؟

روزنامه دیلی میل در سال 2014 گزارش داد که مویس در حالی که سرمربی منچستریونایتد بود لوورن را می خواست. لوورن تابستان قبل، از پیوستن به ساوتهمپتون چشم‌پوشی کرده بود. متأسفانه مویس قبل جابجایی لوورن اخراج شد و لوورن به آنفیلد منتقل شد و سرمربی وستهام از آن زمان دقیقاً در موقعیتی نبود بتواند او را به خدمت بگیرد. اما شاید این تابستان جریان لوورن و لیورپول تغییر کند.

شاید شش سال پیش فرصتی برای امضای قرارداد از او سلب شده باشد، ولی مویس مصمم تر شده تا مطمئن شود که این بار مرد خود را به تیم اضافه می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید