|

باستین شواین‌اشتایگر: آمدن پپ باعث افت شدید فوتبال آلمان شد و سبک او به تیم ملی آلمان صدمه زد

به گزارش فوتبال۷۲۴ باستین شواین‌اشتایگر کاپیتان سابق تیم بایرن مونیخ درباره دوران حضور پپ‌گواردیولا در بایرن و تاثیراتش در تیم ملی آلمان میگوید و همچنین از حضور هری کین در بایرن استقبال میکند

 

بایرن مونیخ برای جذب هری کین هیجان زده است. آیا فکر می‌کنید او قطعه گمشده بایرن برای بازگرداندن آنها به افتخارات لیگ قهرمانان است؟

 

🎙بله، 100% بایرن مونیخ به دنبال یک مهاجم است، او مهاجم واقعی مثل لواندوفسکی است. چوپو موتینگ برای بایرن کافی نیست، بنابراین او یک راه حل ثانویه است. اما بایرن مونیخ، بله، البته مایل است هری کین را به خدمت بگیرد. اما من همچنین می دانم که بایرن مونیخ باشگاهی نیست که به اندازه ای که مالکان تاتنهام می خواهند بپردازد. اما آنها قطعا به دنبال یک مهاجم هستند.

 

هری کین با سبک بازی بایرن مطابقت دارد، نظر شما چیست؟

 

قطعا. من فکر می کنم یک حرکت عالی خواهد بود. همچنین برای او، او باید از خود بپرسد که آیا می‌خواهد در زندگی فوتبالی‌اش عنوانی مانند لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ قهرمانان در بایرن مونیخ به دست آورد؟ می دانم که او کسی است که دوست دارد خانواده و دوستانش را در کنار خود داشته باشد و مونیخ بهترین مکان برای این کار است. شما یک منطقه زیبا در اطراف خود دارید که می توانید در آن زندگی کنید و خانواده شما می توانند با خیال راحت رشد کنند. همچنین تجربه خارج از کشور، که وقتی به منچستر رفتم، به من کمک زیادی کرد و به عنوان یک فرد نیز پیشرفت کردم. و البته او به عنوان یک فوتبالیست تیم بسیار خوبی در اطراف خود دارد و یک مربی بسیار خوب. بنابراین چیزهای زیادی وجود دارد که واقعاً به نفع او صحبت می کند.

 

باستین شواین اشتایگر می گوید پس از آمدن پپ گواردیولا به آلمان، فوتبال آلمان به طور کلی و تیم ملی آلمان به طور خاص قدرت خود را از دست دادند.

 

🎙به طور کلی شرایط بسیار سختی برای تیم ملی فوتبال آلمان بود. من فکر می کنم تغییرات زیادی وجود داشت. زمانی که پپ گواردیولا به بایرن مونیخ پیوست و به این کشور آمد، همه فکر می کردند ما باید این نوع فوتبال را بازی کنیم. گذشته نشان داده است که ما ارزش‌های خود را از دست می‌دهیم و فکر می‌کنم اکثر کشورهای دیگر به آلمان به‌عنوان جنگجو نگاه می‌کردند، جایی که می‌توانیم تا انتها بدویم. تمام قدرت در طول هفت یا هشت سال گذشته از بین رفته است. ما آن را فراموش کرده ایم. ما بیشتر بر این تمرکز داشتیم که توپ حمل کنیم و با پاس زیاد بازی کنیم. این یکی از دلایل است که آلمان افت کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید