| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ و مانوئل نویر کاپیتان پیش از بازی فردا در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا

مانوئل نویر :

«ما شخصیت هایی در تیم داریم که بلندپروازیهای بزرگی دارند. ما بیشتر از نتیجه هفته گذشته از عملکردمان ناراضی بودیم. بهترین بخش این بود که فقط 1-0 باختیم. همه چیز هنوز در دستان ماست.

مربی کاملا روی بازی متمرکز است. او سعی می کند ما را به بهترین شکل ممکن آماده کند. مخصوصا در مورد تاکتیک تیم. می شد این موضوع را در آخرین بازی تمرینی امروز ببینیم. او فوتبال را زندگی می کند و بسیار متمرکز است.»

Image

در مورد سانه :

«او اغلب نشان داده است که کلاس بین المللی دارد. همیشه فراز و فرودهایی برای یک بازیکن وجود دارد و فردا فرصتی برای همه ماست تا خودمان را اثبات کنیم. ما مشتاقانه منتظر بازی هستیم.

ویارئال تیمی است که می تواند به خوبی ضدحمله بزند. ما می خواهیم فردا بهترین چهره خود را نشان دهیم و [حمایت] هواداران را پشت سر خود داریم. ما اغلب بازی های حذفی در لیگ قهرمانان اروپا داشته ایم که در آن با یک نتیجه نه چندان خوب در بازی رفت از آن خارج شده ایم. ما نمی ترسیم.»

Image

در مورد رهبری و ارتباطات درون تیم:

«ما بازیکنان باتجربه زیادی داریم که سالهاست اینجا بازی می کنند. ما کمبود رهبری نداریم. این جای بحث نیست. ما زیاد صحبت می کنیم و می خواهیم دائما پیشرفت کنیم. ارتباط وجود دارد.

من برای بازی فردا هیجان زده هستم. البته من مشتاقانه منتظر چنین بازی هایی هستم زیرا بازی های برجسته ای هستند. این لیگ قهرمانان است که همیشه یک رقابت ویژه برای ماست.»

 

جولیان ناگلزمن :

«ما این فصل همیشه زمانی که مهم بوده است، تلاشمان را کرده ایم. می خواهیم فردا [هم] عملکرد خوبی ارائه کنیم. احساس فشار یک امر انسانی [طبیعی] است. الماس ها تحت فشار شکل می گیرند. امیدوارم فردا عملکرد درخشانی از خود نشان دهیم.»

 

در مورد اینکه فردا چه چیزی باید بهتر شود:

«ما باید فشار خود را افزایش دهیم. ویارئال در بازی اول توانست بازی خودش را با وجود فشار انجام دهد. اعمال فشار برای به دست آوردن سریعتر توپ مهم خواهد بود. ما باید آن را فردا افزایش دهیم.

نباید به ویارئال مهلت دهیم تا کیفیت خود را در زمین نشان دهد. ما باید مرتکب خطاهای تاکتیکی شویم و در صورت نیاز فوتبال “کثیف” بازی کنیم. باید آنها را به دلیل تبدیل نکردن موقعیت هایشان در بازی اول مجازات کنیم. اما نباید زیاد حرف بزنیم، [بلکه] باید [به حرفهایمان] عمل کنیم.

همه باید کمتر صحبت کنند و مسئولیت پذیر باشند. ما یک بازی بد در ویارئال داشتیم و آنها بهترین بازی خود را انجام دادند. فردا چیزهای زیادی در خطر است، بنابراین ما باید سرمایه گذاری زیادی کنیم. در حال حاضر همه ما در اوج خود نیستیم. اما این در طول یک فصل طبیعی است.

در لالیگا، ویارئال بیشتر از لیگ قهرمانان اروپا دفاعی است. آنها تهاجمی و جنگنده بودند و از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بودند. آنها برای یک تیم اسپانیایی بیشتر خشن بودند. فردا باید بیشتر به تعادل برسیم و با آمادگی بدنی آنها مقابله کنیم.»

Image

در مورد بازیکنان:

«نیکی مریض است، همچنان چهار روز است که در ترکیب حضور ندارد. او ویروس آنفولانزای A دارد. این برای ما و او تلخ است. او فردا در دسترس نخواهد بود. در مورد کوکو، چوپو و بونا هم همین موضوع صدق میکند. غیر از اینها اگر یک شبه اتفاقی نیفتد بقیه در دسترس هستند.»

 

در مورد ترکیب:

«ترکیب مشخص شده است. من برای سابی خوشحال بودم که او مقابل آگزبورگ خیلی خوب بازی کرد. اما فردا به سراغ بازیکنانی می روم که از قبل با چنین شرایطی آشنا هستند و این باشگاه را به خوبی می شناسند.»

سابی در مقابل آگسبورگ آنطور که من او را شناختم بازی کرد – با عطش [به برد] و جنگنده. امیدوارم او به همین منوال ادامه دهد. با اینحال، فردا بازیکنان دیگری که هویت بایرنی بیشتری دارند، بازی را شروع خواهند کرد زیرا مدت طولانی تری اینجا بوده اند.»

Image

در مورد سانه :

«من تقریبا با همه از جمله لروی صحبت کرده ام. ما به طور خلاصه در مورد اتفاقات روز شنبه صحبت کردیم. هیچ چیز بغرنجی وجود ندارد ندارد. گاهی اوقات او این را نشان نمی دهد، اما او بازیکنی است که همیشه روحیه خوبی دارد. من بندرت او را در حالت بدی دیده ام.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید