| |

مصاحبه جرارد مورنو قبل از بازی ویارئال و بایرن مونیخ در‌لیگ قهرمانان اروپا ۱/۴نهایی

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از مارکا جرارد مورنو بازیکن تیم ویارئال امروز درباره تقابل دیدار برگشت تیمش در مونیخ مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا نظر مثبتی دارد و میداند در آنجا چه چیزی در انتظار تیمش است

 

مهاجم ویارئال انتظار یکی از نبردهای بزرگ در مونیخ را دارد و می خواهد به راهش در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

جرارد مورنو بازیکن متفاوتی است. مرد قوی ویارئال می داند که بازی راحتی در مونیخ وجود نخواهد داشت. چیزی که باعث می‌شود آنها برنده شوند، تمام توان را میخواهد.

جرارد مورنو میگوید 🔻

“این یکی از مهم ترین بازی های تاریخ ویارئال است. ما به رقابت خواهیم پرداخت و سخت کار خواهیم کرد.”
“من انتظار یک بازی متفاوت را دارم. سختی این بازی بیشتر خواهد بود زیرا آنها در خانهذبه دنبال پیروزی هستند . آنها از نظر هجومی بسیار خوب هستند. ما باید خیلی خوب باشیم. لحظاتی برای هر دو تیم در بازی وجود خواهد داشت، اما در در نهایت بازی با آنها از ما نیروی زیادی میبرد.”

آیا از این بازی لذت میبرید؟🔻

“ما از سفر بسیار لذت می بریم. از نظر نتایج و بازی همچنین. ما با بهترین های جهان روبرو هستیم و باید با یک تساوی از مونیخ لذت ببریم. اما نمی خواهیم اینجا بمانیم. می خواهیم گام های بیشتری برداریم. به شرطی از آن لذت میبریم که خوب پیش برود .»

 

جرارد مورنو درباره این بازی میگوید 🔻

این تیم نسبت به سایر تیم ها از شما دو یا سه برابر نیرو می خواهد، اما ما آماده ایم. ما باید در بالاترین سطح خود باشیم. دفاع و حمله را بخوبی انجام دهیم و لحظات را خوب انتخاب کنیم.

جرارد مورنو درباره بایرن در حالت تهاجمی تر گفت 🔻

این یک نیمه نهایی و بازی خطرناک است علیرغم نتیجه، آنها تیمی مدعی قهرمانی هستند و ما انتظار بهترین بایرن را داریم. آنها می خواهند در مرحله بالاتر باشند و ما ظرفیت آنها را می دانیم. آنها بهترین بازیکنان جهان را دارند، اما ما باید بهترین نسخه خود را ارائه دهیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید