کینگزلی کومان
| | | | |

مصاحبه کینگزلی کومان قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر پاری سن ژرمن

فوتبال724– کینگزلی کومان وینگر فرانسوی بایرن مونیخ پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر پاری سن ژرمن پاسخگوی پرسشهای خبرنگاران بود.

کینگزلی کومان درباره ام‌باپه:

کیلیان ام‌باپه خیلی سریع است اما فکر می کنم آلفونسو دیویس سریعتر است.

او درباره تیم دوران ‌جوانی خود گفت:

من در پاری‌سن‌ژرمن بزرگ شدم، اما اکنون با بایرن هستم. شش سال پیش، خیلی وقت پیش، پاریس را ترک کردم. فکر می کنم فقط دو بازیکن باقی مانده اند که شش سال پیش در آنجا بودند. ما می خواهیم پیروز شویم و من تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن خواهیم کرد. من 100 درصد برای پیروزی بایرن مونیخ تلاش خواهم کرد.

کینگزلی کومان درباره بازی فینال :

ما واقعاً خوب بازی می کنیم، با شدت زیاد. اکنون تنها یک بازی باقی مانده است که واقعاً می خواهیم برنده شویم تا این فصل عالی تمام شود.

کومان درباره سبک بازی گفت:

ما واقعاً از فوتبال بازی کردن لذت می بریم. ما بسیار تهاجمی بازی می کنیم، فشار زیادی به حریفان وارد می کنیم و گلهای زیادی را به ثمر می رسانیم. حتی بعد از پنج یا شش گل همچنان حمله می کنیم و هنوز گرسنه هستیم. ما بازی را متوقف نمی کنیم. ما ادامه می دهیم تا بازی تمام شود این قدرت بسیار خوبی برای این تیم است. ما تحت رهبری مربی خود به نتایج عالی دست یافتیم، اکثر بازی های خود را بردیم. ما مشتاقانه منتظر فینال هستیم و می خواهیم آخرین بازی فصل را نیز پیروز شویم.

کومان درباره این رقابتها:

ما می دانیم که لیگ قهرمانان سخت ترین رقابت برای برنده شدن است. آخرین عنوان قهرمانی بایرن هفت سال پیش بود. ما شانس این را داریم که روز یکشنبه به آن برسیم و همه تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام خواهیم داد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید