| | |

مصاحبه رودری قبل از بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ فردا شب اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ برگذار میشود و دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید مقابل یک دیگر قرار خواهند گرفت

 

قبل از بازی رودری به سوالات خبرنگاران درباره این تقابل پاسخ داد

رودری: “ما دوباره اینجا هستیم تا دوباره بجنگیم، با تکامل، با انگیزه، با این احساس که داریم در بهترین لحظه هستیم.”

 

رودری درباره انتقام

 

 

«فکر می‌کنم فوتبال به شما امکان انتقام را می‌دهد. همیشه می توانید از تجربیات گذشته درس بگیرید.»

 

رودری درباره ارلینگ هالند:

 

«او بازیکن مهمی است. ما هرگز به توانایی او در گلزنی شک نکردیم. او خیلی خوب در تیم جا افتاده است.ارلینگ هالند یک مرد بسیار ساده است. او هنوز 22 سال دارد، بچه است، سن زیادی ندارد. من خودم را جوان می بینم پس او را تصور کن. او بسیار متواضع است، می‌خواهد گوش کند، یاد بگیرد و اشتیاقی برای پیشرفت دارد.

 

رودری درباره تیم

 

به عنوان یک تیم، اکنون بهترین لحظه را می گذرانیم. ما در هشت ماه گذشته از حضور در اینجا فوق العاده بوده ایم. این یک مسئله تلاش / رنج است، اما ما می دانیم که اگر بخواهیم این کار را به پایان برسانیم، باید آن را در ماه آخر انجام دهیم. ما باید بهترین نسخه را نشان دهیم.در کل سال ما خیلی خوب بودیم. شاید نتایج برد همیشه وجود نداشت اما اکنون در حال شناسایی کارهایی هستیم که باید انجام دهیم. این لحظه ای است که تیم های بزرگی مانند ما می دانند که چه زمانی باید بیشتر فشار بیاورند زیرا ما در 10 بازی پیاپی پیروز شدیم. ما باید به عنوان یک تیم جلو برویم.شما باید حریف را تا زمانی که می توانید بکشید.”

 

 

رودری در مورد فصل گذشته مقابل رئال مادرید:

 

 “180 دقیقه فوق العاده است، اما گاهی اوقات کافی نیست. دقایق آخر را درست مدیریت نکردیم. این چیزی است که ما از آن یاد گرفته ایم اما دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. ما با گرسنگی انتقام خیلی تغییر کرده ایم.»

 

رودری درباره لیگ برتر و لالیگا

 

«سطح لیگ برتر بسیار بالاست، بنابراین ما باید در این سطح بازی کنیم. کیفیت حریفان خیلی بالاست و ما هم باید همین کار را با رئال انجام دهیم. باید کارآمد باشیم و گل بزنیم. سطح این فصل بسیار بالاست، اما ما هنوز قهرمان هیچ چیز نیستیم.ما باید مانند یک تیم کوچک بجنگیم و سپس بازیکنان باکیفیتی داشته باشیم. ما دوباره سخت می جنگیم.باشگاه من و فلسفه ای که داریم، ما را تحت فشار قرار می دهد و ما را بهتر می کند. ما سعی می کنیم به این سطح از جاه طلبی و گرسنگی برسیم. شما به چیزی اینجا [در قلب] نیاز دارید تا دوباره بروید و ذهنیت مناسب را داشته باشید.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید