| |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی دوستانه بایرن مونیخ و منچسترسیتی پیش فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی در ژاپن دیدار تدارکاتی را پیش رو دارند ،این دیدار از جنبه های دارای اهمیت اصل مخصوصا اینکه دو تیم بر سر معامله مایل واکر با یکدیگر در مذاکره هستند

 

پپ گواردیولا در مورد کایل واکر :

 

🎙”او بازیکن بسیار مهمی برای ما است، دارای کیفیت بسیار خاص و بازیکن قدرتمندی است. این کیفیت غیر قابل تعویض است. باشگاه‌ها [بایرن مونیخ و منچسترسیتی] در تماس هستند، ولی ما برای او می‌جنگیم.

 

پپ گواردیولا درباره شروع بازیها

 

🎙شما واقعیت موقعیتی را که در حال حاضر در آن هستید [در طول پیش فصل] می بینید، زیرا ما جام خیریه را در گوشه و کنار داریم – این واقعاً مهم است!»

 

پپ درباره کاپیتان تیم سیتی

 

🎙فکر می‌کنم کاپیتان جدید من سیتی را وقتی به منچستر بازگردیم، وقتی ترکیب کامل شد، انتخاب خواهیم کرد.

 

پپ گواردیولا درباره کادر مربیگری که از تیم رفتند

 

🎙می‌خواهم از رودو [بورل] برای هفت سال باورنکردنی با هم و انزو [مارسکا] برای سال گذشته بسیار تشکر کنم. آنها بخش باورنکردنی از موفقیت ما بودند و من برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم. آنها لایق بهترین ها هستند…”

 

پپ گواردیولا در مورد کادر مربیگری جدید:

 

🎙 “ما به دنبال این هستیم که چند نفر به ما کمک کنند. اما من در تیم [این پیش فصل] کیفیت کافی دارم و تا اینجای کار خوب است. من چند نفر را در ذهن دارم اما نمی توانم بیشتر بگویم.

 

پپ گواردیولا درباره خروج کمکهای تیمش در فصول مختلف

 

🎙من نمی دانم چه اتفاقی برای دستیاران مدیرانم افتاد. من به طرز باورنکردنی از آنها مراقبت می‌کنم و همیشه مرا رها می‌کنند… اگر می‌خواهی به نیمکت بیای، الان فضا دارم!

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید