| |

گزارش اختصاصی نشریه تلگراف از مهلتی که بایرن مونیخ به تاتنهام برای تصمیم گیری در فروش هری کین داده است

فوتبال۷۲۴ – گفته می شود که بایرن مونیخ نیمه شب جمعه برای تاتنهام هاتسپر مهلت تعیین کرده است تا آخرین پیشنهاد خود را برای هری کین بپذیرد.اگر تاتنهام در نهایت به توافق نرسد، غول های آلمانی در حال بررسی روی آوردن به سایر اهداف نقل و انتقالاتی هستند.

 

همه طرف‌ها – از جمله بازیکن – می‌خواهند که آینده کین در اسرع وقت و مطمئناً قبل از اولین بازی فصل در لیگ برتر برای اسپرز در خارج از خانه مقابل برنتفورد در یکشنبه آینده حل شود.

 

اگر قراردادی برای فروش کین به بایرن به توافق نرسد، انتظار می‌رود که مهاجم سال آخر قراردادش با اسپرز را پشت سر بگذارد و تابستان آینده به صورت رایگان تیم را ترک کند.

 

هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه کین، که هفته گذشته 30 ساله شد، وجود ندارد، علیرغم تلاش های باشگاه برای امضای قرارداد جدید، بخواهد اقامت خود را در اسپرز تمدید کند.

 

کاپیتان انگلیس در تمام تابستان هدف شماره 1 توماس توخل بوده است اما سرمربی بایرن شکست را می پذیرد و در صورت عدم توافق در ساعات آینده به تلاش برای جذب بازیکنان دیگر ادامه می دهد.

 

با بیان این موضوع، اطمینان محتاطانه ای وجود دارد که هنوز می توان معامله ای را انجام داد و باشگاه ها در حال حرکت به سمت توافق با بایرن هستند که آماده پرداخت مبلغ رکورد باشگاه برای کین هستند. این رکورد در حال حاضر 80 میلیون یورو (68 میلیون پوند) است که چهار سال پیش برای لوکاس هرناندز مدافع میانی پرداخت شده است.

انتظار می‌رود که بایرن باید حدود 100 میلیون یورو (86.1 میلیون پوند) را با پاداش پیشنهاد دهد تا اسپرز را متقاعد کند که کین را که به اعتقاد آنها مشتاق انتقال است، بفروشد.

نوشته‌های مشابه