| | |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی بایرن مونیخ و وردربرمن در هفته اول بوندسلیگا فصل۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ -دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمن در اولین هفته بازیهای بوندسلیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر خواهدند رفت و این اولین بازی است که هری کین برای بایرن مونیخ از ابتدا به میدان خواهد رفت

 

توماس توخل در مورد فشار بر هری کین گفت:

 

🎙 “فکر نمی کنم این اولین فشار بر رو در حرفه او باشد. فکر می کنم او یاد گرفته است که فشار را به عملکرد تبدیل کند. من اصلا نگران هری نیستم.

 

توماس توخل درباره واکنش تیم به انتقادات

 

🎙فکر می کنم دلیلی داشتم و سعی کردم در جلسه ویدیویی روز بعد آن را توضیح دهم. باید دلایل عینی پیدا کرد و آنها آنجا بودند و ما فردای آن روز با آنها صحبت کردیم و با کسانی که مدت زیادی بازی نکرده بودند تمرین کردیم. بعد یک روز تعطیل بود و قبل از بازی چند جلسه تمرین خوبی داشتیم. فردا برای موفقیت باید روحیه متفاوتی داشته باشیم.»

 

توماس توخل درباره آینده بنیامین پاوارد

 

🎙 او به من نگفته که می‌خواهد برود، تا کنون هیچ پیشنهادی وجود ندارد، ما کاملاً روی او حساب می‌کنیم.

 

توماس توخل در مورد تیم :

 

توماس مولر و چوپوموتینگ می توانند در لیست باشند، اما امروز باید منتظر آخرین موارد باشیم.حضور بونا سار، نصیر مزروعی و سرژ گنابری هنوز در شک است، ما هم باید صبر کنیم.بازگشت نویر نزدیک است. به طور کلی ما خبرهای خوبی داریم، زیرا رفتاری که مانوئل نویر با آن روبه رو می شود موثر است. پیشرفت او بسیار مثبت است. ما انتظار داریم او در هفته های آینده به تمرینات بازگردد، که البته بر برنامه ریزی تاثیر می گذارد.”

 

توماس توخل درباره هری کین

 

🎙اگر امروز هیچ اتفاقی نیفتد، حضور او در ترکیب فردا ضروری خواهد بود، حتی اگر ما شکست بخوریم، کین تأثیرگذار خواهد بود. تأثیر آن در سطوح مختلف است. او با پشتکار، متواضعانه و جدی تمرین کرد که فردای باخت چگونه به عنوان نفر اول میدان پاسخ دهد. همچنین درصد گلزنی او در تاتنهام و تیم ملی بالاست و ارزش بازیکن را مشخص می کند. بنابراین شانس ما را برای برنده شدن در فردا بسیار افزایش می دهد. حتی اگر در هر بازی پیروز نشویم. من 100% به او اطمینان دارم و کار روزانه با او این را ثابت می کند. حضور او تاثیر بسیار مثبتی بر همه می گذارد. او همیشه در هر تمرین 100%تونا خود را می دهد و تماشای آن لذت بخش است. ما چند تمرین اختتامیه انجام دادیم که او مهارت های خود را ثابت کرد و این قابل توجه بود. با این حال، نقل مکان به یک کشور جدید با فرهنگ جدید کمی زمان می برد، اما کین به سرعت با محیط جدید سازگار می شود. او یک نقطه تعیین شده برای “پست شماره ۹” ما خواهد بود، او گزینه های هجومی بیشتری به ما خواهد داد و من مطمئن هستم که او تاثیر مثبتی روی بازی فردای ما خواهد داشت.

 

توماس توخل درباره گراونبرخ و لیورپول مه به آن علاقه دارد

 

🎙 “من قدرت او را در دریبل زدن می بینم. او فقط از روی نیمکت وارد بازی های تدارکاتی شد و فعلا این وظیفه اوست. اگر صبور باشد و منتظر نوبت خود باشد، همه شانس ها را دارد.”

 

توماس توخل درباره کیمیش

 

🎙 کیمیچ به عنوان دفاع راست در حال حاضر گزینه ای نیست که به ذهن من خطور کند. ما احساس می کنیم در حال حاضر فشار وجود دارد، اما کاری که کیمیچ در زمین انجام می دهد کاملاً فوق العاده است. به طور معمول، تیم در تمرین با جو خوبی در تمام رقابتها برنده می شود و این در روحیه او باقی می ماند. در حال حاضر او در بازی کم شانس است و ما به او کمک خواهیم کرد تا از این وضعیت خارج شود.

 

توماس توخل در مورد قلب دفاعی تیم

 

🎙فکر می کنم سه مدافع ( اوپامکانو ، کیم مین جائه ، دلیخت ) به علاوه بنجی پاوارد همگی در سطح بسیار بالایی بازی می کنند. کیم مین جائه مستقیماً از خدمت سربازی آمد، به اضافه یک کشور جدید و یک زبان جدید. اما من فکر می کنم او می تواند به یک بازیکن پیشرو تبدیل شود. او هر روز یک جمله آلمانی جدید یاد میگیرد و به زبان انگلیسی زیاد تمرین می کند. ماتیاس دلیخت پس از مصدومیت وارد زمین شد، اما او دوباره در مسیر درست قرار گرفته است. اوپامکانو بیشتر مسابقات را انجام داده است و عملکرد او بسیار خوب بوده است. وقتی همه سالم باشند و بر همه تمرین‌ها تسلط داشته باشند، یک خط دفاعی پایدار پیدا می‌کنیم – و این به ما امنیت نیز می‌دهد.”

 

توماس توخل درباره دروازبانان گفت

 

🎙اسون اولرایش در حال حاضر خیلی خوب کار می‌کند، اما ما نمی‌توانیم به تنهایی با او بازی کنیم.

 

توخل درباره انتقادات بعد از بازی لایپزیگ

 

🎙نمی توانم تصور کنم کسی احساس میکند که باید از من بترسد. متوجه شدم این کار سختی است. متوجه شدم که آن را آشکارا و شفاف توصیف کردم. فکر می کنم خیلی چیزها اغراق آمیز بود و بعد از شکست 0-3 طبیعی است. این درست تر بود. اما شاید مسیر دیپلماتیک مناسب ترین راه نبود. اگر سعی کنید آرام شوید، مردم تعجب می کنند که آیا بازی درستی را تماشا کرده اید یا خیر.هیچ کس نباید احساس ترس کند.

 

توخل درباره بازی برمن

 

🎙”این یک جو عالی خواهد بود. این بازی کلاسیک است. من ورزشگاه وردربرمن را دوست دارم. این یک بازی خارج از خانه زیبا است. ما انتظار داریم یک بازی احساسی را ببینیم ،همچنین مدافعان ما یک حریف بسیار قوی با حضور فولکروگ به عنوان یک گلزن دارند و همچنین بازیکنان سریع در اطراف او خطرناک هستند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید