|

مکس ابرل : ما مستحق پیروزی مقابل بایرن مونیخ در سوپرجام بودیم

فوتبال۷۲۴ – چند روز پیش بازیکنان تیم اصلی بایرن مونیخ که توماس توخل سرمربی آن است، اولین بازی خود را در فصل جدید 2023/2024 انجام دادند.در دیدار نهایی سوپرجام آلمان، بایرن مونیخ تحت رهبری توماس توخل از لایپزیگ 3-0 شکست خورد.

جلاد باشگاه باواریایی در این درگیری معلوم شد دنی اولمو است که یادآور می شویم هت تریک کرد. در مورد مصاحبه های بعد از بازی، مکس ابرل، مدیر ورزشی در مصاحبه ای برای رسانه های باشگاه لایپزیگ صحبت کرد.

مکس ابرل در ابتدا گفت :

🎙قبل از بازی کمی کور بودیم. ما تازه وارد یک پیش فصل طولانی شده ایم که هرگز نمی دانیم واقعاً کجا ایستاده ایم. بایرن یک انتقال بزرگ دیگر انجام داد، اما ما اجازه ندادیم از تعادل خارج شویم. من فکر می کنم ما در مجموع مستحق برد بودیم.

مکس ابرل درباره بازی در آلیانز آرنا:

🎙مهم نیست کجا بازی می کنیم، همیشه می خواهیم برنده شویم. ما با بایرن خیلی خوب بازی کردیم. و همانطور که گفتم ما مستحق برد بودیم.

مکس ابرل درباره بازیکنان جوان گفت:

🎙بازیکنان جدید عملکرد بسیار خوبی داشتند. یک تیم جدید، یک رقابت جدید – این یک چالش است. البته باید تاکید کرد که بازیکنان قدیمی کار را برای بازیکنان جدید راحت کردند. ما قبلاً در کمپ تمرینی متوجه این موضوع شده بودیم. جو خوب بود، آنها به سرعت با هم کنار آمدند

شایان ذکر است که برای لایپزیگ این سومین جام از فصل 2021/22 است
دو جام حذفی آلمان و یک سوپرکاپ آلمان صحبت می کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید