اولی هوینس : شایعات یک حقه برای دور نگه داشتن تیم از یک دیگر است و در‌گذشته هم همین‌طور بوده است.از یووه پیشنهاد داشتم

به گزارش فوتبال۷۲۴ اولی هوینس که حالا از بازنشستگی بازگشته و به روی صحنه اصلی مدیریت بایرن مونیخ برگشته است درباره وضعیت تیم مونیخی میگوید

 

تیمهای دیگر همیشه از نقل انتقالات شما انتقاد می کردند که هدف شما تضعیف حریف از طریق نقل و انتقالات است…

 

اولی هوینس :

 

🎙ما فقط بازیکنان تیم های رقیب را جذب نکردیم. به هر حال اگر بوده نه برای تضعیف حریف است. برای اینکه بازیکنان سطح خاصی را برای تقویت باشگاه ایجاد میکنند، نمی توانید به تیمی متوسل شوید که برای سقوط می جنگد.

 

آیا تا به حال باشگاهی تلاش کرده است که شما را به عنوان جذب کند؟ هوینس

 

🎙پیشنهادی از یوونتوس داشتم، اما هرگز به من علاقه نداشت. اینجا در بایرن مونیخ ،خانه من بوده و هست. در اینجا من این فرصت را در هر دو جنبه شخصی و ورزشی به دست آوردم. این چیزی است که همیشه به من انگیزه می داد که در بایرن بمانم.

 

درباره ورود و خروج کان :

 

 

🎙همیشه امیدوار بودم که بازیکنان سابق بایرن مونیخ یا بازیکنان بوندسلیگا به جای من و رومنیگه منصوب شوند. فکر می کردم آسان باشد، اما اینطور نبود. من دیگر نمی توانم روی این موضوع اصرار کنم. مدیران اجرایی آینده احتمالاً از ورزش های رقابتی نمی آیند. مانند کریستین دریسن ، مدیر مالی سابق که اکنون مدیرعامل است و این کار را به خوبی انجام می دهد.

 

آیا او مانند شما و رومنیگه میتواند عمل کند؟ هوینس :

 

🎙من فکر می کنم احتمال اینکه همه چیز دوباره از کنترل خارج شود بسیار کم است. همه ما سخت کار می کنیم، برای خیر و صلاح باشگاه. من و رومنیگه فقط به دنبال این هستیم که بایرن در شرایط خوبی باشد.

 

آیا ژابی آلونسو می تواند سرمربی بعدی بایرن باشد؟ هوینس :

 

🎙ما فکر می‌کردیم که پنج سال آرام را با مربی جولیان ناگلزمن خواهیم داشت. حالا ما توماس توخل، مربی خوب و قابل اعتمادی را داریم. ما می خواهیم در سال های آینده با او کار کنیم. ما از ابتدا با هم خوب کار کرده ایم. این واقعیت در هفته های اخیر ثابت شده است.

 

درباره توخل‌که هافبک دفاعی میخواست ؟ هوینس :

 

🎙این فقط حقه برای از هم پاشیدن ماست. ممکن است شما نظر دیگری داشته باشید. در گذشته همیشه اینطور بوده است. اما این هرگز به این معنا نبود که ما نباید با یکدیگر صحبت کنیم یا از یکدیگر قدردانی کنیم

 

با امضای قرارداد با هری کین هیجان زیادی به وجود آمد. وضعیت مالی چطور است؟ هوینس :

 

🎙ما هزینه انتقال کین را بدون نیاز به وام پرداخت می کنیم. و همیشه می دانستسم که حساب به خوبی پر شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید