| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ قبل از بازی فردا

«لوی یک هدف بزرگ دارد (رکورد گرد مولر ). او برای فردا دقیقا مانند گورتسکا و گنبری در ترکیب قرار گرفته است. در مورد #روکا ما باید منتظر تمرین امروز باشیم. تیم به آرامی به حالت عادی برمی گردد. که خبر خوبی است.

بوندسلیگا اساس کار ماست تا ما بتوانیم در یو سی ال بازی کنیم و عناوین بین المللی را به دست آوریم. برای قرار گرفتن در صدر بعد از هفته 34، این صادقانه ترین رقابت است. امیدواریم که فردا عنوان قهرمانی را تضمین و قطعی کنیم.»

Image

در مورد استراحت بعد از بازی با ماینتس (دو هفته بدون بازی):

«ما یک برنامه داریم. ما به بازیکنان اطلاع خواهیم داد. وقتی شما اینقدر زیاد بازی کنید، نباید از بازسازی و ریکاوری غافل شوید. مهم است که باتری ها را دوباره شارژ کنیم.»

 

درباره بازگشت رومنیگه به کمیته یوفا :

«او تجربه زیادی دارد. تعداد کمی در این موقعیت هستند که به عنوان بازیکن و نیز بعنوان یک مقام اداری موفق باشند. این برای فوتبال بین المللی و فوتبال آلمان بسیار مهم است.»

Image

درباره حملات اشخاص علیه صالیحمیدزیچ :

«پا را از حریم ها فراتر گذاشته شده است. این هیچ وقت بین من و برازو یک درگیری شخصی نبود. برازو در موفقیت ما نقش داشت. او یک خانواده عالی دارد. ما باید مراقب باشیم. در زندگی، خانواده و سلامتی مهم است. من (این حملات و توهین ها) را نمی پسندم.»

Image

جشن قهرمانی در بازی فردا؟

«ابتدا باید قدم آخر را برداریم. ماینتس در چند هفته گذشته بسیار موفق بوده است. تضمین عنوان قهرمانی هدف اصلی ما است. خواهیم دید که پس از آن چه اتفاقی می افتد»

 

در مورد کمپ تمرینی قرنطینه که توسط سازمان لیگ برنامه ریزی شده است:

«البته من امیدوار بودم که مجبور به انجام چنین کارهایی نباشیم. ما در اینجا در هر صورت در محل کار هستیم و بعد هم خانه. اتفاق خاصی [بین محل کار و خانه] نمی افتد. بنابراین تفاوت زیادی را نمی بینم. وقتی که فصل تمام شود خوشحال خواهم بود.»

 

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید