| |

مصاحبه وبسایت رسمی بایرن مونیخ با جمال موسیالا

در مورد گلهایش برابر ولفسبورگ :

«من فقط احساس افتخار وخوشحالی دارم. من همیشه از گلزنی لذت می برم. من واقعا خوشحالم که در یک بازی دو گل به ثمر رساندم. این فقط لحظه خاصی بود.

Image

درباره ضربه سرش:

«بعد از تمرین من روی ضربات سرم با تیاگو دانتاس کار کردم. بقیه همیشه ضربات سر من را مسخره می کنند زیرا اینکار نقطه قوت من نیست. بنابراین من فقط این کار را کردم تا کمی در زدن ضربات سر پیشرفت کنم. ببر [ هرمان گرلاند ] واقعا خوشحال بود و فقط خندیدیم و کمی جک تعریف کردیم.»

 

در مورد دریبل زدنش:

«من این حرکات را از کودکی، در باغ یا خیابان تمرین می کردم. اکنون با آن احساس راحتی می کنم و می دانم چه موقع و چگونه از آن استفاده کنم. من دیگر دریبل زدن خود را بهتر کردم و به کار کردن روی آن کار ادامه میدهم تا با آن احساس راحتی بیشتری داشته باشم.»

Image

در مورد حمایت شدن از سوی بازیکنان باتجربه:

«این حمایت کار را برای من راحت تر می کند زیرا مقداری از فشار را از روی من برمی دارد. آنها با من زیاد صحبت می کنند و به من مشاوره می دهند. من همچنین می توانم پیش آنها بروم و سوال بپرسم. اینکار به من خیلی کمک می کند چیزهای زیادی است و من می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم.»

 

در مورد بازی فردا [امروز]:

«ما نمی خواهیم هیچ امتیازی را از دست بدهیم و واقعا تشنه قهرمانی هرچه زودتر در لیگ هستیم. همه متمرکز هستند و می خواهند روز شنبه عنوان قهرمانی را کسب کنند. همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم و آماده برای کسب سه امتیاز و کسب عنوان هستیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید