نبرد سرنوشت ساز برای کسب عنوان قهرمان نیم فصل بوندسلیگا – پیش بازی بایر 04لورکوزن و بایرن مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ نبرد سرنوشت ساز برای کسب عنوان قهرمان نیم فصل بوندسلیگا – پیش بازی بایر 04لورکوزن و بایرن مونیخ

4 جولای 2020. در المپیاد استرادیون برلین ، فضای سنگین با فریاد شادی تمام می شود. فوتبالیست های بایرن به تازگی با قهرمانی جام آلمان را به دست آورده اند و ثابت کرده اند که هرگز برای حفظ فصل حتی با تغییر سرمربی دیر نیست. هانسی فلیک در ماه نوامبر “قرمزها” را به دست گرفت و اجازه نداد حریفان جام های داخلی را از “مونیخ” بگیرند. در فینال جام ، آنها بایر لورکوزن را شکست دادند. 4: 2 – نتیجه کاملاً مشابه مسابقه ژوئن ، تیم پیتر بوش هواداران را ناامید کرد. در اوایل ژوئن ، در بوندسلیگا ، بوش خطرناک ترین طرح تاکتیکی را داشت و تصمیم گرفت با بایرن روبرو شود و فوتبالی باز را به نمایش بگذارد. افسوس که نتیجه نگرفت.

گل سریع لوکاس آلاریو با ضربات دقیق کومان ، گورتسکا و گنابری محو شد و همه اینها تا پایان 45 دقیقه اول بود. شاید بازی در یک دوره سخت بهترین گزینه برای دیدار با تیم برتر کشور نباشد

بدون شکست ، روحیه تیمی بالا و آرامش آنها از کسب سپر نقره‌ای ، بایر آماده است که قهرمان زمستان شود

فصل قبل لورکوزن آخرین مسابقه را بسیار ناموفق به پایان رساند: تیم آنها در دور آخر مقابل هرتا برلین شکست خورد (0: 2) و به مقام پنجم لیگ سقوط کرد ، به همین دلیل نتوانستند به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند ، آنها بیشترین منابع مالی را دست دادند ، بچه های بوش مصمم بودند که حضور در قوی ترین تورنمنت باشگاهی اروپا را برای خود تضمین کنند ، بنابراین از همان دورهای اول به کار خود ادامه دادند. سخت ترین کار “لورکوزن” منجر به این واقعیت شده است که آنها قبل از آخرین روز بازی در سال 2020 در بالای جدول هستند ، گروه لیگ اروپا را فتح کرده و تنها تیم بوندس لیگا هستند که در 20/21 شکست نخورده اند.

در هفته های اخیر ، تیم فوق العاده جالب به نظر می رسید: 3-0 در گلسنکیرخن ، 4-0 با اسلاویا پراگ ، پیروزی 4-1 برابر هوفنهایم و 4-0 چهارشنبه در کلن.

پیروزی های روز یکشنبه در هافنهایم به پسران بوش این امکان را داد تا برای اولین بار از پاییز 2014 در بالای جدول قرار گیرند.

روزنامه نگاران پس از یک پیروزی بزرگ برابر “شالکه” 2 هفته پیش (هر تیم بزرگی در آنجا پیروز می شود) فعالانه نوشتند که یک وضعیت باورنکردنی در اردوگاه “بایر” حاکم است: بازیکنان با هم کار می کنند و برای یکدیگر مبارزه می کنند.

این چهارشنبه ، “لورکوزن” در دربی محلی با “کلن” جنگید و به معنای واقعی کلمه “تیم گیسدول را” شکست. گل های ویزر و دیابی به رهبران بوندسلیگا این امکان را داد تا دقیقه 10 دیدار با دو گل نتیجه را مشخص کنند. در نیمه دوم پاتریک شیک و فلوریان ویرتز گلزنی کردند. هافبک 17 ساله بایر در فصل 20/21 5 گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده است.

بله ، بایر فوق العاده آماده است. تصور اینکه هانسی فلیک ممکن است حریف شنبه را دست کم بگیرد دشوار است. احتمالاً بوش با یک مبارزه دشوار روبرو خواهد شد ، اما لازم به یادآوری است که فقط پیروزی برابر “بایرن” تضمین “لورکوزن”برای عنوان “قهرمان زمستان” است ، در غیر این صورت خطر از دست دادن عنوان به “لایپزیگ” یا همان “بایرن” وجود دارد ”البته در صورت شکست یا مساوی

هانسی فلیک طی ماه گذشته با مشکلات زیادی روبرو شده است
باخت های غیر معمول در لیگ ، نتایج عجیب در اروپا و از دست دادن صدر در مسابقات قهرمانی آلمان

تحویل جام به موزه بایرن مونیخ

دلیل اصلی “رکود” خاص تیم مونیخ عدم استراحت مناسب و وقفه بین فصول 2019/20 و 2020/21 است. در 23 آگوست ، بایرن قهرمان لیگ قهرمانان شد و در مسابقه فینال (1: 0) پاری‌سن‌ژرمن را شکست داد و در 18 سپتامبر ، کمتر از یک ماه بعد ، در آلیانز آرنا با شالکه دیدار کرد (8: 0). هیچ تدارکاتی برای پیش فصل وجود نداشت ، بنابراین افراد کمی تعجب کردند که در 21 نوامبر “قرمزها” مقابل “وردربرمن” شکست خوردند (1: 1) ، کمی بعد آنها در اشتوتگارت به پیروزی نرسیدند (3: 1) و یک بازی کند با “لایپزیگ” (3: 3) را نشان داد و در مواجهه با برلین به مشکل خورد و با “یونیون” یک تساوی یک بر یک کرد. در اواسط هفته ، تیم فلیک در کل 1 نیمه از “ولفسبورگ” شکست خورده بود .تیمی که قبل از رسیدن به بایرن در مسابقات قهرمانی شکست نخورده بود. اما فراموش نکنید که “ولفسبورگ” باشگاه مورد علاقه رابرت لواندوفسکی است که می داند چگونه به قهرمان سال 2009 گل بزند. لهستانی در دقیقه 46 و 50 خود را نشان داد ، بنابراین تیمش مهمترین 3 امتیاز را به دست آورد

شاید دلیل دیگری برای رکود ناگهانی “بایرن” مصدومیت کیمیچ باشد که او در بازی با بوروسیا دورتموند در 7 نوامبر دچارش شد. عدم وجود موتور اصلی تیم در مرکز میدان ، فلیک را مجبور به خلاقیت هنگام ساخت تاکتیک های بازی می کند. در آخرین مسابقه با ولفسبورگ (2: 1) مربی طبق طرح 4-1-4-1 بازی کرد. کورنتین تولیسو در نقش تنها هافبک دفاعی بازی کرد. فرانسوی مجبور است که هم بجای کیمیچ و هم گورتزکا کار کند. گورتسکا نیز در مسابقه روز شنبه با “یونیون” مصدوم شد ، اما حضور او در مسابقه با “لورکوزن” همچنان زیر سوال است.

در لیگ قهرمانان ، بایرن پس از 4 پیروزی در 4 بازی ، کمی آرام شده است. دارندگان فعلی جام لیگ قهرمانان علاوه بر تساوی با اتلتیکو (1: 1) ، لوکوموتیو (2: 0) را شکست داده اند. در 8/1 آنها با لاتزیو ایتالیایی دیدار می کنند که بورسیا دورتموند در مرحله گروهی از او عبور کرده است.

عصر روز شنبه ، یک اتفاق بزرگ در انتظار مااست. سرنوشت مقام اول قبل از تعطیلات کریسمس رقم خواهد خورد. در صورت پیروزی ، “بایر” یا “بایرن” جدول رده بندی را هدایت می کنند. اما اگر یک تساوی در بازی ثبت شود ، عنوان “قهرمان زمستان” به لایپزیگ می رسد. البته اگر “گاوها” و جولیان ناگلسمان چند ساعت زودتر “کلن” را شکست دهند.

پس از این آخر هفته ، بوندس لیگا به تعطیلات کریسمس می رود. با این حال ، تیم ها به جای 4 هفته معمول ، فقط 2 استراحت خواهند کرد. در حال حاضر در 2 ژانویه ، مسابقات قهرمانی آلمان به صفحه تلویزیون ما بازمی گردد. اینکه مخاطبان چه موقع برمی گردند یک سوال بلاغی است ، زیرا یک قفل سختگیرانه در آلمان تا اواسط ژانویه معرفی می شود. به احتمال زیاد تا اوایل فوریه هواداران را در استادیوم های آلمان نخواهیم دید و تا پاییز 2021 نمی توانیم از فضای بی بدیل “والدشتادیون” فرانکفورت یا “دیوار زرد” دورتموند لذت ببریم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید