صحبت‌های تونی کروس درباره بایرن مونیخ تمام نشدنی است صحبت‌های تونی کروس و ایجنت او در پادکست نشریه اسپورت بیلد آلمان

به گزارش فوتبال۷۲۴ تونی کروس توضیح می‌دهد که چرا مذاکرات قرارداد با بایرن مونیخ در سال 2014 به شکست انجامید

در نهایت تونی کروس راهی رئال مادرید شد ، اما هرگز نمی دانستیم که آیا می توانست در بایرن مونیخ بماند یا نه

تونی کروس ، هافبک تیم رئال مادرید و آلمان ، برخی از دلایل شکست مذاکرات قرارداد خود را در بایرن مونیخ در سال 2014 (به نشریه SportBild) توضیح داد. هافبک سرانجام در تابستان 2014 با پرداخت هزینه ای در حدود 25 میلیون یورو بایرن را به مقصد مادرید ترک کرد ، اما هنوز سوال های بی پاسخ زیادی وجود دارد که چرا او واقعاً تصمیم به ترک مونیخ گرفته است.

در انتها ، دفتر کار بایرن در آن زمان با ارزیابی مالی نماینده کروس ، فولکر استروت موافقت نکرد و احساس کرد که آنها بیش از حد پول می خواهند ، ( روشی مشابه با مطالبات دیوید آلابا و پینی زهاوی )و رقم بیش از چیزی اشت که بایرن حاضر باشد پیشنهاد دهد. کروس واکنش اولیه اولی هونس در قبال مطالبات حقوق و دستمزد را که به دفتر بایرن ارائه شده بود شرح داد:

“آقای هوینس در آن زمان نزد من آمد و گفت آنچه مشاور من طلب می کند بی ادبانه است. به او گفتم: … شاید این نظر تو باشد. اما این همان چیزی است که ما خواهان آن هستیم ، نه مشاور من. من فکر می کنم او به راحتی می خواست بفهمد که آیا تونی آن را طلب می کند یا مشاور آن را می خواهد. “

اساساً هونس ، کارل هاینس رومنیگه و بقیه اعضای دفتر بایرن فکر می کردند که خواسته ها در آن زمان خیلی زیاد است و می خواستند ببینند بیشتر از طرف ایجنت است که این خواسته ها را گفته یا خود کروس. مطمئناً این یک توافق جمعی بین نماینده و کروس بود. خواسته های آنها باعث می شود وی در آن زمان به یکی از پر درآمد‌ترین بازیکنان لیگ و در باشگاه تبدیل شود ، اما مطمئناً بالاترین رقم نیست.

استروت  درمورد کروس اطلاعاتی ارائه داد و کار را با توضیح یک تماس تلفنی با ماتیاس سامر ، که در آن زمان مدیر ورزشی بایرن بود ، آغاز کرد.

“ما رابطه بسیار خوبی با او داریم. اما وقتی ما اشاره کردیم که قصد ما بعد از جام جهانی چیست ، همه چیز از طریق تلفن بسیار احساسی شد. مثل صحبت رو در رو بود. “

استروت همچنین افزود كه بخش عمده ای از تفکر وی در زمینه مطالبات حقوقي كروس ناشي از روند بازار نقل و انتقالات و تورم بود. او احساس می کرد که این کار امکان پذیر است ، زیرا حتی نمی توانست کروس را به عنوان پردرآمدترین بازیکن بایرن تبدیل کند:

“تونی تقاضای درآمد بالایی در بایرن نداشت و در 5 نفر برتر نبود. این یک تقاضای بازار بود. “

دفتر بایرن شاید پیش بینی نكرد كه ارزش بازار كروس بعد از 2014 و پیروزی در جام جهانی با آلمان در برزیل چقدر ارزش او زا افزایش می‌دهد. در حالی که ارزش بازار وی در دو فصل گذشته با رئال مادرید کمی کاهش یافته است ، اما از زمان پیوستن او به لوس بلانکوس روند صعودی داشته و در ترانسفر مارکت در سال 2018 به 70 میلیون یورو رسیده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید