| |

مصاحبه هری کین پس از اولین بازی با لباس بایرن مونیخ در بوندسلیگا ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – هری کین دیشب اولین بازی کامل خود با پیراهن بایرن مونیخ را مقابل وردربرمن در بوندسلیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴ انجام داد و‌کار خود را با یک گل و یک پاس گل به پایان رساند

 

او پس از بازی گفت :

 

ما به شما برای حضور در بوندسلیگا، اولین پاس گل و اولین گل شما خوش آمد می گوییم. نه خیلی بد نبود درست است؟

 

🎙 “شب خوبی بود. قطعاً بازی سختی بود. ما در دقایق اول خوب شروع کردیم و با گل شروع کردیم و سپس بازی سختی بود.”

 

– امروز استرس داری؟

 

🎙”فکر می‌کنم قبل از بازی تنش‌هایی وجود داشت. محیط جدید برای من برای شروع فصل با تیم جدیدم و باشگاه بزرگی مانند بایرن مونیخ بسیار هیجان‌انگیز است. بنابراین قطعاً تنش‌هایی وجود داشت. اما مثل همیشه وقتی به بازی ادامه می‌دهم. تیم به میدان می‌رود و من عادی بازی می‌کنم. خوشبختانه توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و من توانستم 80 دقیقه بازی کنم.”

 

– در مورد مقایسه عملکرد امروز با عملکرد هفته گذشته مقابل لایپزیگ چه میتوانی بگویی؟

 

🎙این پیشرفت قطعاً قابل مشاهده است، ما بازی را بهتر شروع کردیم و البته زود به گل رسیدیم و سپس توپ را حفظ کردیم و به سرعت آن را حرکت دادیم. ما در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم کمی بهتر شویم تا بازی را زودتر تمام کنیم. ما همچنین بهتر دفاع کردیم، مخصوصا در ضربات ایستگاهی. ما پیشرفت زیادی در ارتباطات داشتیم، اگر بخواهیم در این فصل تیمی رقابتی در تمام مسابقات باشیم، ضربات ایستگاهی بخش بزرگی از آن را تشکیل می دهد، من واقعا از کلین شیت راضی هستم. در ادامه فصل نیز این مهم خواهد بود.”

 

در مورد جو بوندسلیگا، در مقایسه با آنچه در انگلیس به آن عادت کرده اید

 

🎙”صادقانه بگویم، فوق العاده بود. هواداران هر دو طرف در تمام طول بازی شگفت انگیز بودند. واقعاً تجربه متفاوتی از جو لیگ برتری بود که من داشتم. هواداران ما فوق العاده بودند، اما طرفداران برمن را باید ستود. خوب، آنها فوق العاده بودند، من واقعا از تجربه خود لذت بردم و خوشحالم که برنده شدم.”

 

 

در مورد مصدومیت؟ آیا به این دلیل است که از هفته طولانی خسته شده اید؟

 

🎙”پیش فصل کمی شلوغ بود و این اولین بازی واقعی من بود. در پایان کمی دردسر بود.”

“من واقعا خوشحالم، ما تیم بزرگی داریم. من هیجان زده هستم که بخشی از آن هستم. قبل از بازی کمی در مورد گل نخوردن و تاکتیک های دفاعی صحبت کردیم، که فکر می کنم امروز خوب انجام دادیم. در مجموع. عملکرد تیمی عالی بود

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید