| | |

مرد دست راست فلیک کیست؟ آنالیز با هوش مصنوعی در خدمت فلیک

به گزارش فوتبال 724، به نقل از اسپورت وان، دنی رول 30 ساله یکی از همراهان هانس دیتر فلیک در بایرن مونیخ است. رول بعد از مصدومیت از ناحیه ACL، دوران بازی خود را در سال 2010 به پایان رساند و در آن سال مربی لایپزیگ شد. چهار سال بعد، او به سمت تحصیلات آکادمیک در این زمینه رفت و در زمینه تجزیه و تحلیل تحصیل کرد. او در کار با مربیان برجسته موفق شد تا حد مطلوبی پیشرفت کند.

او پس از رالف هسنهوتل به انگلیس رفت و در سال 2018 به ساوتهمپتون پیوست و در آنجا به عنوان دستیار فعالیت کرد. سال گذشته نیکو کوواچ با پیشنهاد هانسی فلیک او را به  بایرن مونیخ دعوت کرد.

رول گفت:

“این برای من بسیار مهم است که بتوانم برای چنین باشگاه برتر اروپایی موفق کار کنم و با توانایی های خود و تجربه قبلی از آن پشتیبانی کنم. من یکی از دستیاران هانسی فلیک هستم و سعی می کنم از او در کار روزانه خود به بهترین شکل ممکن حمایت کنم.”

رول در ابتدا در تجزیه و تحلیل فیلم بازی ها در بایرن تخصص داشت، او خیلی سریع احترام بازیکنان را به دست آورد. بازیکنانی مانند تیاگو و رابرت لواندوفسکی با سؤالاتی در مورد تجزیه و تحلیل بازی و تاکتیک های بازی با وی مشورت می کنند.

باشگاه ظاهراً در مورد او با فلیک مشورت می کند. قرارداد فعلی رول در سال 2021 منقضی می شود، اما احتمالاً وی تمدید می کند و تا سال 2023 در تیم فلیک می ماند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید