فلیک فرایبورگ
| | | |

مصاحبه هانسی فلیک بعد از برد بایرن مونیخ در برابر فرایبورگ

فوتبال724– بایرن مونیخ عصر امروز با نتیجه 3 بر 1 فرایبورگ را شکست داد. هانسی فلیک بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هانسي فليك:

مهم است كه ریتم خود را پس از كسب عنوان حفظ كنیم. ما می خواهیم از بازی ها برای این كار استفاده كنیم. امروز بسیار خوب عمل كرد و ما می خواهیم در وولفسبورگ نیز همین كار را انجام دهیم

کار خوبی در آکادمی انجام می شود. جمال موسیلا و کریس ریچاردز، این دو در یک مسیر بسیار خوب قرار دارند. به همین دلیل امروز با اولین حضورشان در بوندس لیگا به آنها پاداش دادیم. اما هنوز هم راهی طولانی وجود دارد. راهی که سرانجام به بازی آنها در بایرن‌مونیخ می‌انجامد.

فلیک در مورد لیگ قهرمانان اروپا:

ما مسابقات دیگری نیز داریم. ما اکنون قهرمان هستیم و هدف بعدی ما موفقیت در جام حذفی است. و بعد از آن ما یک هدف دیگر داریم که می خواهیم تا حد امکان در آن پیش برویم. (لیگ قهرمانان اروپا)

فلیک دربازه لواندوفسکی:

این طور نیست که من هرگز لوا را کنار نگذارم. من قبلاً او را روی نیمکت هم گذاشتم. اما امروز این احساس را نداشتم که می خواهم او را جایگزین کنم. رابرت خیلی خوب می داند که برای ما بسیار مهم است. شما هرگز به تنهایی موفقیتی ندارید. او به هم تیمی هایی نیاز دارد که به او کمک کنند.

آمار و اطلاعات و ویدئوی خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرایبورگ : 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید