| |

گِره فولبک راست , پاوارد و جانشین او در بایرن مونیخ سخت تر شده است

فوتبال۷۲۴ – سردبیر نشریه بیلد المان ، کریستین فالک در پادکست روز گذشته خود به بررسی موقعیت بنجامین پاوارد و خروج او و همچنین جانشینان مد نظر بایرن مونیخ پرداخته است

 

او در پادکست بایرن اینسایدر گفت :

 

🎙لوچارل گرترویدا مدافع راست فاینورد به دلیل جنبه ورزشی اش محبوبیت زیادی در بایرن دارد. او 23 سال سن دارد و تا سال 2025 قرارداد دارد و گفته می شود بند فسخ او 40 میلیون یورو است، اما هنوز علاقه بایرن به بازیکن تایید نشده است. بنابراین، بایرن قبل از تصمیم گیری در مورد آن فکر می کند. و این بستگی زیادی به اتفاقاتی دارد که برای پاوارد رخ می دهد. لذا در مورد نام های دیگر بحث می شود.

 

🎙بسیاری از ایجنت ها با توجه به فشار فعلی این فرصت را می بینند که نام های زیادی را به بایرن مونیخ معرفی کنند. تیلو کرر اخیراً در حال مذاکره با تیم بوده است، اما در کمیته ورزش مطرح نشده است. با وجود این، او اکنون در وستهام خوشحال است.

 

🎙 توماس توخل قصد دارد در صورت عدم وجود گزینه جایگزین، لایمر را در دفاع راست درگیر کند، هوینس خوشحال خواهد شد زیرا او از لایمر بسیار قدردانی می کند، در داخل به لایمر به عنوان راه حل نگاه می کند و می تواند این کار را انجام دهد، او در برنامه است.

 

🎙کیلیان اریک سیلدیلیا فرانسوی از فرایبورگ یکی از کاندیداهای جانشینی پاوارد است، او یکی از صدها نامزد است، تعداد زیادی نامزد وجود دارد، ارزش بازار او 12 میلیون یورو است، او بازیکن بسیار خوبی است، اما در بوندسلیگا من اینطور فکر نمیکنم. می دانم که او تجربه ای در خارج از کشور داشته است.

 

🎙توماس توخل با فروش رایان گراونبرخ موافقت کرد، توخل می‌خواهد یک بازیکن واقعی را به خدمت بگیرد، لیورپول حاضر است 20 میلیون یورو بپردازد و این باعث صرفه‌جویی در بودجه بایرن می‌شود، شاید برای خرید آنچه توخل می‌خواهد، منچستریونایتد به دلیل مشکلات مالی از رقابت خارج می‌شود.

 

🎙بنجامین پاوارد می توانست شش ماه پیش در زمستان به اینترمیلان نقل مکان کند، اما او نمی خواست زیرا می خواست به یک باشگاه بهتر بپیوندد و پیشنهاد بهتری دریافت کند. اما اکنون به نظر می رسد اینترمیلان برای جدایی او از بایرن به اندازه کافی خوب است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید