| |

آینده درخشان در انتظار کای هاورتز

رناتو آگوستو بازیکن پیشین لورکوزن میگوید کای هاورتز می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان شود 

رنتاتو آگوستو، هافبک پیشین بایر لورکوزن می گوید کای هاورتز در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان بوندس لیگا است و توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین فوتبالیست های جهان را دارد.

هاورتز در این فصل با شش گل و 5 پاس گل بیشتر ازهر بازیکن آلمانی دیگری در بوندس لیگا تاثیر گذار بوده است. او در پیروزی 4-0 برابر آینتراخت فرانکفورت با پشت سر گذاشتن کلوز فیشر به عنوان جوانترین بازیکن 30 گله در بوندسلیگا تبدیل شد. او با 20 سال و 270 روز توانست به این رکورد برسد.

آگوستو بین سالهای 2008 تا 2012 در مجموع 101 بازی در بوندسلیگا برای لورکوزن انجام داده است. هافبک 32 ساله برزیلی به وب سایت رسمی لورکوزن گفت:

“من آنچه را که از او دیده ام، دوست دارم. او دارای کیفیت واقعی، تکنیک عالی است و میتواند بهتر شود.”

“من فکر می کنم او می تواند یکی از بهترین بازیکنان جهان در چند سال آینده باشد. او قطعاً یکی از بهترین بازیکنان بوندس لیگا است.”

آگوستو اولین کسی نیست که هاورتز را ستایش می کند. پیتر بوسز، مربی فعلی لورکوزن، اخیراً شاگرد مستعد خود را به عنوان بازیکنی کامل توصیف کرده است، در حالی که لوتار ماتئوس، اسطوره آلمان، بیش از یک بار گفته است اگر هاورتز در آینده یکی از بهترین های جهان در پست خود شد تعجب نکنید.

ماتئوس به مجله کیکر گفت:


“برای من او بهترین بازیکن فصل بود. اگر او بتواند کیفیت و استعداد خود را در همین سطح ادامه دهد مطمئن باشید روزی بهترین بازیکن جهان خواهد شد.”

هارتز اولین نوجوان تاریخ بوندسلیگا است که در یک فصل در سال 2018/19 به 17 گل رسید.

هاورتز که از چهارمین فصل فوتبال خود بوندس لیگا لذت می برد، جوانترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا بود که در ابتدای این فصل به 100 بازی رسیده است.

تیم لورکوزن در رده بندی فعلی بوندس لیگا در رده پنجم جدول قرار دارد و تنها دو امتیاز از رده چهارم فاصله دارد. آنها تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی رفتند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید