| |

اولین مصاحبه ژاوی در لیگ قهرمانان اروپا در سمت مربیگری بارسلونا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱/۲۲ تیم بارسلونا با هدایت ژاوی به مصاف تیم بنفیکا خواهد رفت

اولین بازی ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا شروعی دور از ایده آل اما قابل پیش بینی داشت. میزبان اسپانیول در نیوکمپ برای دربی، گل انفرادی ممفیس دپای از روی نقطه پنالتی برای گرفتن هر سه امتیاز کافی بود.

نفر بعدی در تقویم آنها بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا است. ژاوی در مورد اهمیت این بازی و اینکه این یک فینال است صحبت کرد، زیرا اگر بارسا شکست بخورد، احتمال سقوط آنها به لیگ اروپا زیاد است.

بارسلونا از ابتدا تا انتها بر بازی مسلط بود و ژاوی نتوانست بیشتر از این توافق کند.🔻

من از بازی روز گذشته راضی هستم. بعد از تماشای بازی تکراری دیدم که تا دقیقه 82-83 خیلی خوب بودیم.

او در ادامه به اعتراف به فصل تاثیرگذار بنفیکا تا کنون پرداخت. تیم پرتغالی در جایگاه سوم لیگ قرار دارد – یک امتیاز بیشتر از پورتو برتر – در حالی که در لیگ قهرمانان در جایگاه سقوط قرار دارد.🔻

ما در مورد لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنیم. سرعت و شدت بازی بسیار قوی خواهد بود و بنفیکا ثابت کرده است که تیم بسیار خطرناکی است.

ژاوی مانند هواداران بارسلونا فراموش نکرده است که در دیدار قبلی با بنفیکا که با نتیجه 3-0 شکست خوردند، شرایط خوبی نداشتند.🔻

“اگر ما برنده شویم، به خط پایان رسیده ایم. ما باید خوشبین باشیم و به آن ایمان داشته باشیم… اما فراموش نمی‌کنیم در استادیوم آنها 3-0 شکست خوردیم.”

ژاوی درباره مصدومین گفت 🔻

ما خواهیم دید که دست، دمبله و سرجی روبرتو چگونه بهبود می یابند. ما عملا بدون وینگر هستیم، شاید دمیر یا کوتینیو بتوانند بازی کنند، اما همه وینگرهای ما مصدوم هستند.

به نظر می رسید بارسلونا سه مصدوم دیگر از بازی خود با اسپانیول متحمل شده باشد.🔻

مینگزا، بوسکتس و نیکو همه خوب هستند. دمبله؟ بستگی به احساسات داره اجازه بدید ببینم.”

همه چیز گفته شد و انجام شد، با این حال، امروز یک موقعیت خوشحال کننده در بارسلونا بود. پدری جایزه پسر طلایی سال 2021 را دریافت کرد و ژاوی به طور کامل پشت این تصمیم بود.🔻

من فکر می کنم پدری لیاقت پسر طلایی را دارد. او تفاوت ایجاد کرده است. من برای او خوشحالم زیرا او دوران سختی را به دلیل مصدومیت پشت سر می گذارد.

برای اولین بار در سال‌ها، نیوکمپ با ظرفیت کامل بود. نه تنها این، بلکه به دلیل سیل هواداران در خیابان ها، تیم مجبور شد با اتوبوس به استادیوم برسد. و البته ژاوی آن را دوست داشت.🔻

از هواداران تشکر می کنم زیرا در تمام عمرم جو شنبه را ندیده بودم. ما به افرادی نیاز داریم که از ما حمایت کنند و ما را تشویق کنند.

دفاع بدون شک ضعیف ترین بخش تیم بارسلونا است. نه تنها از نظر کیفیت بلکه ایده. با این حال، ژاوی با جرارد پیکه، اریک گارسیا، رونالد آرائوخو، کلمنت لنگلت، ساموئل اومتیتی، کمیت را دارد.🔻

آرائوخو، لنگلت و اومتیتی ​​شنبه بازی نکردند. ما پنج مدافع میانی در رده و سطح اول داریم که مانند جانوران تمرین می کنند. ما به همه آنها نیاز خواهیم داشت.»

یکی از افرادی که در ماه‌های اخیر بیش از دیگران مورد بررسی قرار گرفته است، مارک آندره تراشتگن است. به گفته هواداران، او در حد بلوگرانا نبوده است، اما مربی متفاوت فکر می کند.🔻

تراشتگن برای ما بازیکنی اساسی است… او در بین سه دروازه بان برتر جهان است. او شخصیت، منش، پای کاری عالی دارد. برای من او یک تضمین است.»

او همچنین در مورد نیاز به بازیکنان فیزیکی صحبت کرد که امثال رونالد کومان هدف آنها بود. اما آن ایده ها را همانطور که انتظار می رفت کنار گذاشت.

“فیزیکی؟ لازم نیست 2 متر و 85 کیلو وزن داشته باشید. بستگی به مدل بازی ای دارد که می خواهید بازی کنید، اولویت من این نیست که از نظر بدنی قوی باشیم، اما با بازیکنانی مانند نیکو و دی یونگ، ما آنها را نیز داریم.

دیروز گزارش شد که بارسلونا به درخواست ژاوی می خواهد بغداد بوندجاه مهاجم السد را به خدمت بگیرد. اما بازیکن اسپانیایی امروز به سرعت این شایعات را رد کرد.🔻

او بازیکن بزرگی است، اما علاقه ای به جذب کسی از السد وجود ندارد. نمی دانم خبر از کجا آمده است.

نوشته‌های مشابه